אביה של הנערה מספר על המאבק בגבר שניסה לחטוף אותה
(צילום: רענן בן צור)

"היא נאבקה בו כל הזמן, לא יודע מאיפה היו לה הכוחות האלה". כך אומר אביה של הנערה מפרדס חנה-כרכור, שלפי החשד אלמוני ניסה לחטוף אותה ולהכניסה בכוח לתא המטען של רכבו. אתמול (שלישי) הודיעה המשטרה כי היא חוקרת את המקרה, שאירע ביום ראשון בערב סמוך לדרך הבנים.
"זה קרה בשעה 8 בערב במסלול הליכה מרכזי, שרבים בפרדס חנה הולכים בו", סיפר האב. הוא אמר שהגבר המתין לבתו, בת 16, "באחת הסמטאות וקפץ עליה מאחור כשהרכב שלו מוכן עם בגאז' פתוח. הוא הרים אותה וניסה להכניס אותה לתוך הבגאז'".
האזור שבו אירע ניסיון חטיפת הנערה בפרדס חנה
(צילום: רענן בן צור)

2 צפייה בגלריה
זירת האירוע בפרדס חנה כרכור
זירת האירוע בפרדס חנה כרכור
הכוחות בזירה, שלשום
לדבריו, "היא הצליחה להיאבק בו ונפלה לרצפה. עברו שם רכבים כל הזמן, הוא עצר והמתין, השכיב אותה על הרצפה, כביכול שיחק את המשחק. רכב האט וצעק לה - את בסדר? את בסדר? הנהג כנראה הבין שהגבר עוזר לה, אז הוא המשיך בנסיעה. ואז הגבר שוב ניסה להרים אותה לבגאז'".
"היא דפקה על הרכב, השתוללה ובני זוג שהיו במסלול ההליכה שמעו את זה", המשיך האב ותיאר את מה שבתו סיפרה לו. "ואז הוא הרפה ממנה, היא ברחה לכיוון בני הזוג, והוא פשוט טס. הגבר שעזר לה עוד ניסה לצלם אותו, ראה שהוא לא יכול והזעיק את הכוחות".
"הבת שלי בטראומה", אמר האב. "זה לא מצב שילדה צריכה לחוות, זה יכול היה להיגמר באסון. גם בפגיעה מינית וחס ושלום גם ברצח". הוא סיפר כי כל המקרה ארך ארבע-חמש דקות, ואמר כי בתו אמרה שלחשוד היה מבטא כבד, כנראה מבטא רוסי. לפי העדויות על המכונית כנראה לא הייתה לוחית רישוי.
2 צפייה בגלריה
זירת האירוע בפרדס חנה כרכור
זירת האירוע בפרדס חנה כרכור
סמוך למקום שבו הנערה נחטפה בחשוד
(צילום: רענן בן צור)
אחותה של הבת הוסיפה: "היא עשתה פעילות ספורטיבית בערב ופתאום מישהו שהיא לא מכירה תפס אותה וניסה להכניס אותה לבגאז' של הרכב. היא התחילה להיאבק בו עד שעוברי אורח זיהו את המצב ורצו לעברה. אותו חוטף ראה שהם מתקרבים וברח עם הרכב. אם היא לא הייתה נלחמת בו אני לא יודעת לאן זה היה יכול להגיע".
עוברי האורח שהיו במקום סייעו כאמור לנערה, שלא נזקקה לטיפול רפואי. השוטרים שהוזעקו לזירת ניסיון החטיפה פתחו בסריקות נרחבות לאיתור החשוד. לצד זאת החלו השוטרים בפעולות לאיסוף ראיות וממצאים מהזירה. שלושה ימים חלפו מאז, ורק עתה המשטרה פרסמה את אותו אירוע חריג. החשוד שברח ברכבו עדיין לא נעצר.
מועצת פרדס חנה-כרכור פרסמה את הודעת המשטרה בנוגע לניסיון חטיפת הנערה, וציינה כי "בשל האירוע יתגברו הסיורים על-ידי השיטור העירוני והפיקוח בשטחי המועצה. תושבים שיש בידם מידע היכול לסייע בקידום החקירה מתבקשים ליצור קשר עם משטרת ישראל במספר 100. בכל דבר ועניין מוקד 106 זמין עבורכם".
פורסם לראשונה: 21:18, 05.07.22