ארמון המלוכה בבריטניה הודיע בצהריים (יום ה') שיורש העצר, הנסיך צ'רלס, נדבק בקורונה. הערב אמר גורם בארמון שהנסיך נפגש עם אמו, המלכה אליזבת השנייה, יומיים לפני שאובחן חיובי לנגיף. הפגישה הייתה ביום שלישי בטירת וינדזור ממערב ללונדון, שבה שוהה המלכה בימים אלה.
בארמון המלוכה הבריטי מסרבים לומר אם המלכה בת ה-95 נדבקה בנגיף, ומציינים את זכותה לחיסיון רפואי. מהארמון נמסר שהמלכה לא פיתחה תסמינים כלשהם. גורם בארמון אמר שהמלכה תהיה תחת מעקב, ושלא יימסרו עדכונים שוטפים על מצבה הבריאותי.
2 צפייה בגלריה
(צילום: gettyimages)
לפי הפרסומים בבריטניה המלכה קיבלה שלוש מנות של החיסון לקורונה. ארמון בקינגהאם הודיע שהיא קיבלה את המנה הראשונה בתחילת 2021. לאחר מכן המלכה עודדה את הציבור להתחסן. לפי הפרסומים המלכה קיבלה את המנה השנייה בחודש מרץ ואת מנת הבוסטר באוקטובר.
"הנסיך של וויילס אובחן הבוקר כחיובי לנגיף הקורונה, וכעת הוא שוהה בבידוד", הודיע בצהריים ארמון המלוכה הבריטי. הנסיך ביטל את כל תוכניותיו להמשך היום. צ'רלס התחסן לנגיף, ובדצמבר האחרון עדכן כי הוא ורעייתו קמילה קיבלו שניהם את מנת הבוסטר של החיסון.
זו הפעם השנייה שהנסיך בן ה-73 נדבק בקורונה. הפעם הראשונה הייתה ב-2020: הוא פיתח אז תסמינים קלים בלבד, שהה שבוע בבידוד בביתו בסקוטלנד ולאחר מכן שב לעבודה.
2 צפייה בגלריה
(צילום: רויטרס)
אליזבת השנייה מכהנת כמלכה כבר 70 שנה. בחודשים האחרונים ניכר כי מצבה של המלכה בת ה-95 נעשה רופף, והיא נאלצת להופיע פחות ופחות בציבור. פירוש הדבר שלא ירחק היום שבו צ'רלס יהפוך למלך בריטניה, ולכן כל דיווח על מצבם הבריאותי של השניים מעורר עניין רב בממלכה.