"אני מבקש להגיד לכם תודה": כך אמר היום (שני) נשיא המדינה יצחק הרצוג בעת ביקור אצל גדודי מילואים בעוטף עזה. את אנשי המילואים המשרתים בחזית פגש יחד עם רעייתו מיכל, במטרה להציע חיזוקים ותמיכה בחיילים. הרצוג ורעייתו הגיעו תחילה למושב תקומה, שם התקבלו על ידי קצין המילואים הראשי, תא"ל בני בן ארי, ומפקד גדוד 531, סא"ל במיל' תום כהן. הם קיבלו סקירה על העשייה המבצעית של גדוד המילואים, וקיימו שיח פתוח עם החיילות והחיילים.
2 צפייה בגלריה
הנשיא הרצוג ביקרו גדודי מילואים בעוטף עזה
הנשיא הרצוג ביקרו גדודי מילואים בעוטף עזה
הנשיא הרצוג בעת הביקור
(צילום: חיים צח/ לע״מ)
2 צפייה בגלריה
הנשיא הרצוג ביקרו גדודי מילואים בעוטף עזה
הנשיא הרצוג ביקרו גדודי מילואים בעוטף עזה
"סומכים עליכם". הרצוג והחיילים
(צילום: חיים צח/ לע״מ)
הכותרת
השלב הבא במלחמה נגד חמאס | נדב איל
32:21
הנשיא ורעייתו המשיכו לביקור במוצב נחל עוז. את פניהם קיבל מג"ד 7020, סא"ל במיל' שמעון לוגסי, שנתן סקירה מבצעית על אודות פעילות הגדוד יחד עם החיילים והלוחמים. הרצוג ביקש לחזק את הלוחמים ולהביע את תודתה של מדינה שלמה: "על המלחמה הזאת ילמדו עוד שנים רבות. מה שאתם עושים כאן זה מרכיב חיוני וקריטי בניצחון".
הרצוג גם התייחס להקרבה העצומה של משרתי המילואים: "אני מבקש להגיד לכם תודה, זה לא פשוט בכלל ולא מובן מאליו שכבר למעלה מחודשיים אנשים נמצאים פה. אנשים עוזבים הכול ומגיעים מכל מקום. אנחנו לוקחים על עצמנו את המשימה להעצים את ההוקרה למילואימניקים. ההוקרה תהיה לא רק בתעודות אלא בחיי המעשה. בעסק הקטן, בלימודים, בכל סיוע.
"זה לא הזמן עכשיו למלחמות. אפשר להתווכח, אבל צריך לדעת איך להתווכח ולא לגלוש למקומות של השישי באוקטובר. מה שיש פה זה הפסיפס הכי יפה של העם הזה. חשוב לי להעביר מסר גם למשפחות: זה ייגמר, ואתם תחזרו הביתה. תהיו בריאים, תשלימו את המשימות שלכם ותחזרו הביתה בשלום".