1 צפייה בגלריה
משטרה
משטרה
חשד ליחסים אסורים ביחידה הרגישה בירושלים
(צילום: shutterstock)
בתחילת החודש הגיעו חוקרות של המחלקה לחקירות שוטרים למשרדים של יחידה רגישה במשטרת ירושלים, וביקשו מאחת השוטרות להתלוות אליהן לעדות לצורך בירור על תלונה אנונימית בנוגע למערכת היחסים שלה עם מפקדה. עיקר החשד, שפורסם לראשונה ב-mynet ירושלים, הוא על רומן שניהלו השניים וכתוצאה המפקד העדיף אותה גם במישור המקצועי. הקצין הבכיר חשוד בניצול יחסי מרות וקיום יחסים אסורים עם פקודה.
היחידה בה משרתים השניים, היא יחידה רגישה ואחת היחידות החשובות במחוז לאור פעילותה ועיסוקה בזירות פשע חמורות. בשבועות האחרונים הבשילה הבדיקה שנערכה במח"ש לחקירה פלילית, אך מטעמי צנעת הפרט לא ניתן לפרט אודות המעורבים. להערכתם של גורמים המעורבים בפרטי הפרשה, בעקבות אותה חקירה לפחות גורם אחד ביחידה צפוי לסיים את עבודתו.
השוטרת המעורבת אף עתרה לבית המשפט נגד מח"ש בטענה כי לקחו ממנה את הטלפון הנייד שלא כחוק, אולם שופט בית משפט השלום בירושלים אלעד לנג פסק כי "לא נפל פגם בהליך תפיסת ופריקת מכשיר הטלפון הנייד" והוסיף כי "חומרי החקירה שנפרקו מהמכשיר, על יסוד צו בהמ"ש, חיזקו את החשד המיוחס למבקשת ומהווים חומרי חקירה הרלוונטיים להליך".
במשטרה מסרו בתגובה כי "אנו רואים בחומרה קיום יחסי מרות אסורים, בניגוד לנהלים ולנורמות ההתנהלות המצופות מכל שוטר. מיד עם היוודע דבר החקירה במח"ש, השוטר הורחק מהיחידה ובהמשך הוצא לחופשה כפויה. החקירה מתנהלת בימים אלו במח"ש, ובהמשך השוטר יזומן לשימוע לשקילת המשך שירותו".