אחרי כתב האישום המהיר, סרטונים שצילמה ירדן מן במכשיר הטלפון שלה נחשפים - ובהם ניתן לראות שהשרה עידית סילמן התקשרה למשטרה אחרי שהאשימה את מן בתקיפתה. עדי ראיה, שכבר ביום התקרית אמרו ל-ynet שסילמן אכן הותקפה - נראים מטיחים בנאשמת: "למה נתת לה סטירה?".
התיעוד מהמכשיר של ירדן מן לעימות עם השרה סילמן

בסרטון נראית השרה סילמן מדברת בטלפון, כשמן, שמצלמת, אומרת לה: "רואים אותך בלייב. בלייב רואים אותך. בלייב רואים אותך".
מוכר באחת החנויות הסמוכות פנה למן בניסיון לגרום לה להפסיק לצלם ואמר: "די כבר, בחייאת דינאק. "שתעוף ממני, שתעוף ממני", השיבה לו מן. "אבל די. למה נתת לה סטירה?", הטיח בה אותו אדם. מן המופתעת שללה את דבריו ואמרה: "אני נתתי סטירה?". מוכר: "לא? אני הייתי לידה".
3 צפייה בגלריה
 עידית סילמן
 עידית סילמן
השרה עידית סילמן
במהלך העימות סילמן אמרה למן: "המצלמה שלי צילמה אותך לגמרי, את תלמדי שלא מרימים ידיים", ובמקביל החזיקה את הטלפון שלה. מן: "מה את אומרת? עוד שקר. אף אחד לא מאמין לשקרים שלך". סילמן: "לא מרימים ידיים על אנשים". אישה נוספת הצטרפה לעימות ואמרה: "את הרמת עליה יד. אנחנו ראינו את זה". מן: "אני לא הרמתי שום יד, לא, לא, לא, לא" אותה אישה אמרה: "מי את שתרימי ידיים? חצופה".
בהמשך הסרטון נראות השתיים הולכות ברחוב, כשהשרה סילמן מתקשרת למשטרה ומן מצלמת אותה. "אל תיגעי בי, אל תיגעי בי", אומרת מן. "לאיזה מצב הגעת, תתביישי". סילמן: "תגיע משטרה ותטפל בך. את לא תרימי ידיים על נבחרי ציבור ועל אנשים בכלל". מן: "לאיזה מצב הגעת, תתביישי". סילמן: "את לא תרימי ידיים". מן: "תתביישי. איזה שקרים. מי הרים עלייך ידיים?". סילמן: (בטלפון) "הלו, איפה אתם? איפה אתם? אני ברחוב אורי כהן".
גרסתה של ירדן מן
(באדיבות חדשות 13)

3 צפייה בגלריה
ירדן מן
ירדן מן
ירדן מן
(צילום: מאיר תורג'מן)
לקראת סוף הסרטון, כשסילמן מצלמת את מן, נראית הנאשמת בתקיפת השרה מתחננת לנהג רכב שעצרה שיפתח לה את הדלת ואומרת: "בבקשה תפתח לי, היא רודפת אותי". סילמן: "אל תפתח לה הזמנו לפה משטרה, היא הרימה עליי ידיים".
מיד לאחר מכן הגיעה ניידת משטרה שעצרה את מן. עוד באותו יום היא הובאה בפני שופטת בבית משפט השלום בראשון לציון, כשהיא חשודה באיומים, היזק לרכוש בזדון ותקיפת עובד ציבור.
בחמישי האחרון, בפתח הדיון להקראת כתב האישום, התעלפה מן אל מול השופט, ורק לאחר דקות ארוכות התאפשר לצוותים הרפואיים להיכנס ולהעניק לה טיפול.
3 צפייה בגלריה
ירדן מן החשודה בתקיפת השרה עידית סילמן התעלפה בזמן הדיון
ירדן מן החשודה בתקיפת השרה עידית סילמן התעלפה בזמן הדיון
ניידת מד"א הגיעה לפנות את מן אחרי שהתעלפה בבית המשפט
(צילום: מאיר תורג'מן)
סנגוריה של מן תקפו את מהירות הגשת כתב האישום, 27 שעות בלבד אחרי העימות ברחובות. הם גם ביקשו לערער לבית המשפט העליון על מעצרה, אבל הבקשה למתן רשות ערעור נדחתה בנימוק כי "אין כל עילה להתערבות בהחלטות".
אנשי שב"ס, נציין, סירבו לאפשר לרופאה שהייתה באולם לגשת אל מן אחרי שהתעלפה. בסיום הדיון הזמין בעלה של מן אמבולנס כדי שהיא תפונה לטיפול רפואי, והיא פונתה לבית החולים בניידת של טיפול נמרץ - כשמסביב תומכיה אוחזים בשלטים נגד מעצרה.
ירדן מן מובאת להארכת מעצרה
(צילום: מאיר תורג'מן)

זו אינה הפעם הראשונה שבה סילמן טוענת כי הותקפה. בשלהי 2021 סיפרה סילמן, אז יו"ר סיעת ימינה ויו"ר הקואליציה, כי הותקפה בתחנת דלק במודיעין. תיק החקירה, שאותו הובילה יחידת ההונאה של משטרת מחוז מרכז, הועבר לאחר סיומה לבחינת ראש אגף החקירות, ניצב יגאל בן שלום, אולם החוקרים לא הצליחו למצוא ראיות לטענותיה - והתיק נסגר.
סילמן, נזכיר, טענה בנובמבר 2021 כי אדם שפגש בה בתחנת הדלק, תקף אותה והדף אותה למכוניתה. היא לא הגישה תלונה בזמן אמת בנושא ואף לא פנתה לקצין הכנסת. רק אחרי שספגה ביקורת קשה מהאופוזיציה, שבה היו חברים בין היתר שותפיה לליכוד היום. חלקם טענו כי ייתכן אף שהמציאה את הסיפור.