כתבים פוליטיים יודעים לספר שרבים מהסכסוכים המתוקשרים בין חברי הכנסת נפתרים בסופו של דבר על סנדוויץ' ידידותי במזנון הכנסת. בברזיל, לעומת זאת, יש מי שבטוחים שאין כל רע בפתרון סכסוכים בין נבחרי ציבור באמצעות קצת אלימות.
תיעוד הקרב: ראש העיר ויריבו בזירת ה-MMA

2 צפייה בגלריה
 ברזיל פוליטיקאים יישבו סכסוך ב קרב אגרוף
 ברזיל פוליטיקאים יישבו סכסוך ב קרב אגרוף
הקרב בזירת ה-MMA שלשום. בסיום ראש העיר בקושי עמד על רגליו
שני פוליטיקאים מאזור האמזונס החליטו השבוע ליישב את הסכסוך ביניהם באמצעות קרב MMA (אומנויות לחימה משולבות) מצולם: סימאו פיישוטו, ראש העיר בורבה שמדרום למנאוס, התייצב ביום ראשון לקרב מול חבר מועצת העיר לשעבר אריניאו דה סילבה. דה סילבה בן ה-45 הזמין את פיישוטו בן ה-39 לקרב כבר לפני שלושה חודשים, בעקבות זעמו על האופן שבו מנהל ראש העיר פארק מים מקומי.
שלשום לפנות בוקר נדחסו לאולם ההתעמלות בבית ספר במרכז העיר מאות צופים – ששילמו 100 ריאל ברזילאי על כל כרטיס – כדי לחזות בקרב. ההתמודדות נמשכה 13 דקות, והועברה בשידור חי על-ידי צוותו של פיישוטו.
כבר בראשית הקרב, שאליו עלה מצויד במגבת שחורה עם הכיתוב "ישו", הפיל ראש העיר את יריבו אל הקרקע, אבל בהמשך זה התאושש והנחית עליו מהלומות כבדות. לבסוף הוכרז פיישוטו כמנצח, אם כי בקושי הצליח לעמוד על רגליו, בשל בעיטות שספג מדה סילבה.
2 צפייה בגלריה
 ברזיל פוליטיקאים יישבו סכסוך ב קרב אגרוף
 ברזיל פוליטיקאים יישבו סכסוך ב קרב אגרוף
ראש העיר פיישוטו בכרזה לקראת האירוע
רבים בברזיל הזדעזעו מהדרך שבה בחרו ראש העיר ודה סילבה ליישב את הסכסוך ביניהם. יש הטוענים כי זו עוד עדות לכך שהאלימות השתלטה על השיח הפוליטי הברזילאי מאז עלייתו לשלטון של ז'איר בולסונרו, איש הימין הקיצוני השנוי במחלוקת, שמרבה לתקוף את יריביו במילים בוטות, ועוד לפני בחירתו הביע געגוע לימי הדיקטטורה הצבאית של המאה שעברה.
פיישוטו, חובב גדול של MMA, טען מצדו אחרי הקרב כי נענה לאתגר כדי לעודד את הציבור לעשות ספורט, ואנשיו הדגישו כי הצופים נקראו בהזדמנות זו לתרום מזון לנזקקים.