ח"כ עופר כסיף (חד"ש-תע"ל) התייחס בריאיון לדודו ארז ויואב רבינוביץ ב-ynet radio לריאיונות שערך בכלי תקשורת בחו"ל, בהם אל-ג'זירה ו-CNN, ואמר כי "האמירות שלי קוראות להתערות לא נגד מדינת ישראל, אלא ממשלת ישראל. ממשלת ישראל היא נגד מדינת ישראל. כל מה שאני אומר נגד ממשלת ישראל הוא כדי להציל את המדינה".
3 צפייה בגלריה
      עופר כסיף
      עופר כסיף
"האמירות שלי הן אמירות פטריוטיות". כסיף
(צילום: רפי קוץ)
כסיף הוסיף כי "גם ההתנגדות שלי לכיבוש - מעבר לכך שאני מתנגד לעוולה, בכל מקום ובכל שעה, אני חושב שהכיבוש הוא גם נגד האינטרס הישראלי. לכן צריך לדייק ולומר שהאמירות האלה שלי, הן אמירות שמבחינתי הן אמירות, אני אפילו אקרא להן פטריוטיות. אני לא מתבייש להגיד".
אתה פונה אל קטאר, סין ורוסיה לעזרה. למה אליהן? איך הן יותר דמוקרטיות ונאורות מאיתנו? "המדינות שהזכרתם הן מדינות מאוסות. אני אישית למשל, גם בפומבי, קראתי להחרים את המונדיאל בקטאר כי זה בלתי נסבל שאלפי פועלים נוצלו והוקרבו בצורה מחפירה. אני רוצה שהחברה שאני חי בה תהיה צודקת, דמוקרטית ושוויונית. וכדי שהחברה שלי תהיה כזאת, אני אשתף פעולה לעיתים גם עם גורמים שאני לא אוהב. צריך לפרסם את הפשעים שישראל עושה כדי להפסיק אותם. ואני אמשיך לעשות כך. אני אאבק בזירה הפנימית, בפרלמנט, ברחוב ובחו"ל".
3 צפייה בגלריה
נפתלי בנט  בהצהרות לתקשורת
נפתלי בנט  בהצהרות לתקשורת
"הממשלה הקודמת הייתה נוראה, היה לה חשוב להמשיך את תקנות איו"ש". בנט ולפיד
(צילום: אלכס קולומוסיקי)
כסיף התייחס גם להפגנות שהתקיימו אתמול נגד הממשלה, וציין כי "הייתי אתמול, ואני אמשיך ללכת לכל ההפגנות המופלאות האלה שמזכירות ועוצרות בגופנו את ההפיכה המשטרית הפשיסטית שממשלת העבריינים מתכננת".
אם חשוב לך להילחם במהפכה המשפטית, אז היית אולי מונע את נפילת הממשלה הקודמת? "הממשלה הקודמת הייתה איומה ונוראה. אנחנו לא יכולים לתמוך בממשלה, רק לאחרונה פורסם שהשנה האחרונה הייתה עם מספר ההרוגים הפלסטינים הגדולה ביותר במשך 20 שנה. לפני מספר חודשים פורסם שמספר הבתים שנהרסו, של ערבים בנגב למשל, בשנה של הממשלה הזאת, היה הגבוה ביותר. אנחנו רוצים חלופה של שוויון, שאין בו כיבוש, פערים, גזענות ומיזוגניה. וחשוב להדגיש - הממשלה הקודמת פיזרה את עצמה, לא הפלנו אותה. היא פיזרה את עצמה כי היה לה חשוב להמשיך את תקנות האפרטהייד - 'תקנות איו"ש'".
3 צפייה בגלריה
קבלת הפנים לכרים יונס לאחר שחרורו מהכלא
קבלת הפנים לכרים יונס לאחר שחרורו מהכלא
כרים יונס אחרי שחרורו מהכלא
כסיף התייחס בנוסף לחגיגות שחרור המחבל כרים יונס, שרצח את רב"ט אברהם ברומברג בשנת 1980, ושוחרר ביום חמישי אחרי 40 שנות מאסר, ואמר כי "הביקורים אצלו בשום פנים ואופן לא הביעו הסכמה עם מה שעשה".
מה, זו לא הסכמה? "מאז ומתמיד הבענו התנגדות למעורבות של אזרחים ישראלים בכל פעולה אלימה נגד הכיבוש, ונגד הגזענות. גם לגבי המקרה הזה. דבר לא השתנה. אנחנו נגד אלימות של אזרחי ישראל, כולל הפלסטינים, ונגד לקיחת חלק בפעולות אלימות. אנחנו מתנגדים לכל פעילות אלימה של אזרחים ישראלים ומי שביקר אתמול אצל יונס, לא עשה את זה מתוך הזדהות עם מעשיו, אלא מתוך זה שאדם היה בכלא 40 שנה ויצא לחופשי. אין בזה שום הבעת תמיכה במה שהוא עשה ואם אני אדבר בשמי, אני גם כמו חבריי, בשום פנים ואופן לא מקבל את המעשה הזה".