הורים לתינוק בן חמישה שבועות נעצרו בחשד לפגיעה קשה בו. התינוק אושפז בבית החולים במצב קשה ובסכנת חיים, ועל גופו אובחנו חבלות חמורות בחלקי גופו השונים. להורים מיוחס חשד של גרימת חבלה חמורה לחסר ישע. הם מכחישים את המיוחס להם. 
התינוק פונה בסוף השבוע על-ידי הוריו, בני 25 ו-24 ללא עבר פלילי מקדימה-צורן, לבית החולים מאיר בכפר סבא. עקב מצבו הקשה הוא הועבר לבית החולים שניידר בפתח תקווה - שם אושפז בטיפול נמרץ. במהלך הבדיקות התברר כי הוא סובל משברים בגולגולת ודימום תוך מוחי, שברים בצלעות, בחזה, שטפי דם, שברים בעצם הבריח, חתך בלשון, דימומים רבים וחבלות נוספות בחלקי גוף שונים.
בעקבות מצבו של התינוק, דיווח בית החולים למשטרה - אשר פתחה בחקירה ואתמול נעצרו ההורים. בחקירתם הכחישו את המיוחס להם. ההורים הובאו אתמול לבית המשפט בראשון לציון, שם ביקשה המשטרה להאריך את מעצרם בחמישה ימים. בית המשפט האריך את המעצר בשלושה ימים.
בדיון טען נציג המשטרה כי התינוק סובל מחבלות קשות ולאחר שבוצעה בדיקת CT עולה שמדובר בשבר גדול עם דימומים רבים במקומות שונים באזור המוח. נציג המשטרה ציין כי ההורים הכחישו בחקירה את המיוחס להם, וטענו כי בנם נולד בלידת עכוז ונפגע ממוט בעריסה שנפל עליו. "הרופאה המטפלת טוענת שזה לא יכול להיות מאירוע חד-פעמי וזה משהו רב-מערכתי. לשיטתנו הזוג ביצעו את זה", הוא אמר.
עוד טען נציג המשטרה כי בביקור בבית המשפחה הבחינו בסימני נשיכה על ילד נוסף של הזוג, פעוט בן שנתיים, וכי מדובר בסימני נשיכה של מבוגר. הילד, כך ציין, יילקח לבדיקה רפואית. הוא הוסיף כי במשטרה בודקים חשד שהסבתא ניסתה לשבש את החקירה - בכך שפנתה לבית החולים וביקשה מסמכים רפואיים, לטענתה לבקשת הסנגור. "מדובר בחשד לשיבוש חקירה ובעניין חמור", אמר נציג המשטרה.
סנגורם של ההורים טען בדיון כי האישה עברה לידה קשה, וכי ייתכן שהחבלות נגרמו כתוצאה מהלידה. לדבריו, נדרש במקרה הזה משנה זהירות אם הדברים נכונים. האם טענה בדיון: "תיקחו אותנו לפוליגרף בבקשה. אנחנו לא עשינו שום דבר רע לילדים שלנו. אנחנו לא פגענו בילד שלנו. זה לא אנחנו".
בהחלטה קבע בית המשפט כי קיים חשד סביר נגד ההורים, וכאמור האריך את מעצרם בשלושה ימים.