"חמוד שלי, איזה כיף, כל הכבוד. קנינו לך כמה דברים לדירה. כשתחזור תיקח מאמא": כך נשמע ניר ברנס, שנהרג לצד אשתו נועה מפגיעת רקטה בגולן שלשום (שלישי) בהקלטה האחרונה ששלח לבנם הבכור מתן. השניים היו בדרכם הביתה מקניות לפני שנפגעו ישירות מהרקטה. קצת יותר משעתיים לאחר ההקלטה, מתן כתב לאביו בתגובה: "אבא, איפה אתם?".
ההקלטה האחרונה של ניר ברנס

מלבד הבן הבכור מתן (18), לבני הזוג בני ה-46 מקיבוץ אורטל עוד שני ילדים בני 13 ו-16. בפוסט שפרסם אתמול בחשבון האינסטגרם שלו, מתן נפרד מהוריו, וכתב כי "אין לי מילים לתאר כמה אני כאוב ומבולבל. אני מרגיש שלא סיפרו לי מספיק, אני לא יכול להאמין לזה".
1 צפייה בגלריה
ניר ונועה ברנס ז"ל,  בנם של  נועה וניר ברנס ז"ל
ניר ונועה ברנס ז"ל,  בנם של  נועה וניר ברנס ז"ל
ניר ונועה ברנס ז"ל, ובנם הבכור מתן
( באדיבות המשפחה )
הוא הוסיף: "תודה לכם אמא ואבא, על החיים הכי טובים שיש. לימדתם אותי כל כך הרבה דברים שהיום אני חזק מהם. אני יודע שאתם גאים בי שם למעלה, ובטוח שאתם יושבים ואומרים 'וואו, איזו משפחה יש לנו". רציתי לומר סליחה אם פגעתי בכם, אתם האוויר לנשימה שלי. אנשים טהורים בנפש ובגוף. אנשים טובים שתמיד עזרו לכולם, אנשים מצחיקים שכל דקה איתם זה שמחה וצחוק. מתגעגע לבדיחות הפרטיות שלנו, תמיד אני אזכור שברנס זה מותג. במילה אחת - תודה".
לפני הלוויית הוריו בנתניה, מסר מתן הצהרה: "אנחנו לא לבד, וכל פעם שכותבים לנו שהשאירו אותנו יתומים, אנחנו ממש-ממש לא יתומים. יש איתנו משפחה וחברים של ההורים שלי שמקיפים אותנו. אני רוצה להגיד להורים שלי שהם הורים מדהימים, מדהימים, מדהימים ואני לעולם לא אשכח את זה".