מתייצב מצבו של הנער בן ה-18 שנדקר אמש (יום שבת) במהלך מסיבת גיוס בכפר יעבץ שבלב השרון. הנער, שנמצא בהכרה, סיפר כי אינו יודע מי אחראי לדקירה, ואף אמר להוריו שלא קדמה לה קטטה כלשהי. למשטרה יש כיוון לגבי חשוד בדקירה, וההערכה היא שייעצר בקרוב.
אביו של הנער מסר כי "הוא היה במסיבת גיוס של מכינות קדם-צבאיות, וכשיצא להתפנות מישהו ארב לו ודקר אותו ככה סתם. לא הייתה קטטה לפני זה, והוא לא מכיר את הדוקר. אולי זו טעות בזיהוי, אנחנו מחכים לחקירת המשטרה. הבן שלי במכינה קדם-צבאית ורוצה להתגייס ליחידה קרבית, אין לו עבר פלילי. הוא ילד טוב".
האב הבהיר כי מצבו של בנו יציב, והוא מתקשר ומזהה את קרובי משפחתו. "הוא אמר שאין לו מושג מי הדוקר", הוסיף. "הוא יהיה בסדר, הוא חזק וצעיר. הוא עבר את הניתוח בהצלחה ויחלים בעזרת השם. מי הדוקר? בסופו של דבר נדע מה קרה".
הדיווח על הדקירה התקבל במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון בשעה 23:14. חובשים ופראמדיקים שהגיעו למקום טיפלו בפצוע, ששכב במשק ביישוב, ופינו אותו לבית החולים מאיר בכפר סבא כשהוא במצב קשה וסובל מפציעה חודרת. פראמדיקית מד"א אור בעבור סיפרה כי "הפצוע שכב כשהוא בהכרה וסובל מפציעה חודרת ומדממת בגופו. הענקנו לו טיפול רפואי שכלל עצירת דימומים, חבישה ונוזלים, ופינינו אותו במהירות תוך כדי המשך טיפול רפואי לבית חולים כשמצבו קשה".