לפני חודש וחצי נערכה בירדן חתונתו המלכותית של יורש העצר, חוסיין בן עבדאללה, ורג'ווה א-סייף הסעודית. החתונה עוררה עניין גדול בעולם הערבי, ובתקשורת הערבית והבינלאומית הוכתרו השניים ל"פאוור קאפל" הבא של המזרח התיכון. מאז החתונה מקפידים בני הזוג להתרחק מאור הזרקורים אך בימים האחרונים הם מעוררים סערה בירדן ובעולם הערבי - אחרי שתמונות פפראצי שלהם מאתר נופש במקסיקו, כשהם בבגדי ים, הופצו בתחילת השבוע ברשתות החברתיות.
4 צפייה בגלריה
הנסיך חוסיין יורש העצר של ירדן וזוגתו רג'ווה פפראצי ב ירח דבש ב מקסיקו
הנסיך חוסיין יורש העצר של ירדן וזוגתו רג'ווה פפראצי ב ירח דבש ב מקסיקו
הפפראצי של הזוג מירח הדבש במקסיקו
הזוג המלכותי של ירדן מצא את עצמו בלב סערה תקשורתית בעקבות הדלפת התמונות ממקסיקו, ככל הנראה מירח הדבש שלהם. למרות שמדובר בתמונות פפראצי במהלך חופשה פרטית, ברשתות החברתיות הטיחו בהם ביקורת על "לבוש לא צנוע, שלא הולם את ערכי האיסלאם ואת בית המלוכה בירדן". בטוויטר צירפו הגולשים לתמונות את ההשטאג "ירדן לא בסדר".
בנוסף לתמונות ממקסיקו שפורסמו ברשתות החברתיות שיתפו הגולשים סרטון שהופץ כבר לפני כמה חודשים, שבו נראית אשתו הטרייה של יורש העצר כמה שנים לפני שהכירו. באותו סרטון היא תועדה מבלה במסיבות באירופה בלבוש קצר, שותה אלכוהול ומתחבקת עם חבריה.
החתונה המלכותית בירדן

4 צפייה בגלריה
ירדן חתונה חתונת יורש העצר הנסיך חוסיין ו רג'ווה
ירדן חתונה חתונת יורש העצר הנסיך חוסיין ו רג'ווה
הזוג בחתונה בעמאן
(צילום: רויטרס )
לצד הביקורת בעולם הערבי היו גולשים שיצאו להגנתם של בני הזוג, בטענה שמדובר בתמונות מחופשה פרטית ושאין כל סיבה להפיץ אותן או לשפוט את הלבוש שלהם בירח דבש במדינה זרה. כך למשל כתב בטוויטר ד"ר סולימאן אל-עומרי, סופר וחוקר ירדני: "יש כאלה שבוחרים לנהל אורח חיים שונה כשהם בחו"ל - וזו זכותם. נסיך או לא, בסופו של דבר הם בני אדם וזה לגיטימי שהם ירצו פרטיות. לכן אני רואה בפרסום התמונות והשיח סביבן דבר שאינו מוסרי".
אל-עומרי לא היה היחיד שיצא להגנתם, וברשתות קראו רבים להניח לזוג. "תניחו להם לנפשם, תתעסקו בעניינים שלכם" כתבה גולשת בטוויטר. כשאחד הגולשים האשים את הזוג בהתערטלות, גולש אחר כתב לו: "אתה התערטלת מוסרית לפני שהם פשטו את בגדיהם, אתה מדבר מתוך צרות עין. מה לך ולהם?". לפי שעה אין התייחסות רשמית מטעם בני הזוג או משפחת המלוכה בירדן.
4 צפייה בגלריה
הנסיך חוסיין יורש העצר של ירדן וזוגתו רג'ווה תמונה שפורסמה באינסטגרם ערב חג הקורבן
הנסיך חוסיין יורש העצר של ירדן וזוגתו רג'ווה תמונה שפורסמה באינסטגרם ערב חג הקורבן
תמונה מהאינסטגרם של יורש העצר, ערב חג הקורבן
ערב חתונת הזוג הדגישו רבים את העובדה ששני בני הזוג קיבלו חינוך מערבי באוניברסיטאות ומכללות יקרות בארה"ב ומדברים אנגלית שוטפת. רג'ווה א-סייף היא בעלת תואר ראשון באדריכלות מאוניברסיטת סירקיוז בניו יורק ותואר בתקשורת חזותית ממכללה יוקרתית בלוס אנג'לס, ובעבר דיברה על הרצון שלה לבנות גשר בין מדינות ערב למערב.
הנסיך חוסיין מצדו הוא בוגר אוניברסיטת ג'ורג'טאון והמכללה הצבאית המלכותית בסנדהרסט, ובשנים האחרונות, כחלק מתהליך הכשרתו למלוכה, הצטרף לאביו המלך עבדאללה בכמה מנסיעותיו בעולם, בכלל זה פגישתו האחרונה בבית הלבן עם נשיא ארה"ב ג'ו ביידן.
כשהיה בוושינגטון שיתף יורש העצר תמונות מהביקור בעמוד האיסנטגרם שלו, שבו הוא נהנה מיותר מארבעה מיליון עוקבים ושבו הוא משתף גם תמונות מחייו הפרטיים. מאז החתונה פרסם הנסיך רק תמונה אחת שלו של רג'ווה, בערב חג הקורבן.