שני בכר (31), תושבת המושב נתיב השיירה, היא האישה שנרצחה היום (שלישי) ביריות בכביש 4, בין קיבוץ לוחמי הגטאות למושב רגבה. החשוד, מכר אשר רדף אותה במשך שנים ומירר את חייה, חסם את רכבה באמצע הכביש, היא התנגשה בו - ואז הוא ירה לעברה וירה גם בעצמו. מותה של שני נקבע במרכז הרפואי לגליל בנהריה. אמה של שני סיפרה כי במשך זמן רב ביקשה בתה שיניח לה, אך החשוד סירב.
2 צפייה בגלריה
שני בכר ז"ל
שני בכר ז"ל
ביקשה לסיים את הקשר. שני בכר ז"ל
(באדיבות המשפחה)
2 צפייה בגלריה
זירת הירי בצומת רגבה
זירת הירי בצומת רגבה
זירת הירי בצומת רגבה
הדיווח על הירי התקבל בשעה 15:11 במוקד 101 של מד"א במרחב אשר. חובשים ופרמדיקים של מד"א טיפלו בשניים ופינו אותם לבית החולים, כשהם סובלים מפציעות חודרות. החשוד, בן 35 תושב הכפר סולם הסמוך לעפולה, פונה לקבלת טיפול רפואי כשהוא מוגדר במצב קשה.
שני, מנהלת בחברת אופנה, סבלה מהטרדות בידי החשוד במשך שנים. קולגה סיפר ל-ynet כי היא התלוננה מספר פעמים במשטרה נגד החשוד וביקשה להרחיק אותו ממנה, ואף לוותה על ידי עמותה בניסיון להתמודד עם המצב. "הוא היה מגיע אליה, שולח לה עם שליחים מתנות, היה מציק לה בכל מקום. היו לה היעדרויות מהעבודה בעקבות המקרים האלה. היא ביקשה לצאת מהבית של ההורים ויום אחד הוא פשוט דפק לה בדלת". לדבריו, שני פחדה מאוד מהחשוד וידעה כי הוא עלול להזיק לה. "כמה שנים טובות שהוא רודף אחריה ומטריד אותה", אמר.
על שני סיפר כי תמיד תמכה מאוד במשפחה, עזרה להורים להתפרנס והייתה מאוד מחוברת לאבא. "שני הייתה מצחיקה ושנונה, היה מאוד כיף לעבוד איתה. היא הייתה צדיקה וביקשה להתחזק בתקופה האחרונה. המנהלת הכי טובה שיכולה להיות. אני לא מאמין שאני מדבר עליה ככה בלשון עבר".
שני ביקשה בכל מאודה להתחתן ולהקים בית. לחבריה סיפרה שהיא "שואפת להרים בית שומר תורה ומצוות, שמתבסס על אהבת השם ורצון להרבות טוב בעולם ולעשות מצוות, באווירה טובה קלילה וזורמת". היא חיפשה אחר החתן שיתאים לשאיפותיה "שיהיה בחור עם ראש על הכתפיים, בעל חוש הומור. שנתקדם ונתפתח יחד", כתבה בכר.
חובש בכיר במד"א, פיראס רייס, וחובש בכיר מיחידת האופנועים של מד"א, יהודה דהאן, סיפרו: "שני הפצועים סבלו מפציעה חודרת בגופם. האישה הייתה מחוסרת הכרה ללא נשימה וללא דופק. הענקנו לה טיפול ופינינו אותה לבית החולים תוך כדי פעולות החייאה כשמצבה אנוש. בנוסף הענקנו טיפול רפואי לגבר ופינינו אותו במצב קשה בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים".