שוטרי תחנת לב תל אביב עורכים כבר ארבעה ימים מצוד אחד חשוד אלמוני שביצע שוד אכזרי במסעדת "השניצליה של אוה" בעיר. החשוד ניצל את טוב ליבה של בעלת החנות, בת 80, ושדד את הכסף שהיה בחנות תוך שהוא תוקף אותה ונמלט. במשטרה חיפשו מצלמות אבטחה באזור, אולם עד כה לא זוהה החשוד.
"השניצליה של אוה" ממוקמת ברחוב אלנבי 91 בתל אביב. כמדי שבוע גם ביום האחרון הגיעה בעלת המסעדה מוקדם יחסית לעסק שלה והחלה בהכנות לקראת הפתיחה. לפתע הגיח הצעיר לתוך העסק, וביקש ממנה לרכוש שניצל. על אף שהשעה הייתה מוקדמת בעלת המסעדה לא רצתה לאכזב את הצעיר והחלה במלאכת הכנת האוכל, אלא שהיא לא ידעה על כוונותיו הזדוניות.
החשוד הבחין בסכום כסף שהיה על הדלפק ולמעשה ביקש שתכין את האוכל כדי להסיח את דעתה ולשדוד אותה. בעלת המקום, שהבחינה במעשה, עוד ניסתה לקחת את הכסף ממנו - אלא שהצעיר לא ריחם עליה. הוא תקף אותה, הטיח אותה ברצפה ונמלט במהירות.
זעקותיה של בת ה-80 לא עזרו לה, וגם ברחוב לא היה ממש מי שיעזור לה או ירדוף אחר החשוד. מאז המקרה מנסים במשטרת לב תל אביב לעלות על עקבותיו של החשוד בשוד ובתקיפה ואולם עד כה טרם הצליחו לשים את ידם על השודד. במשטרה אישרו את דבר התלונה, ואמרו כי מבוצעות פעולות חקירה מודיעיניות על מנת לאתרו.