ארגון המחאה נגד המהפכה המשפטית"כוח קפלן" הודיע על "ערב התעוררות" ראשון מסוגו מאז 7 באוקטובר, שיתקיים מול בתי שרים וחברי כנסת ברחבי הארץ ביום חמישי ב-15 בפברואר בשעה 19:00.
לפי הודעת המארגנים, "במהלך הערב, שכותרתו 'זמן להתעורר - הבית התפורר', יגיעו אל הבתים אזרחים מכל גווני הקשת, שמפרוץ המלחמה נכנסו מתחת לאלונקה ושמו את המחלוקות בצד. אך התנהלותם המופקרת של נתניהו ושותפיו הקיצונים אינה מאפשרת לעמוד עוד מנגד".
2 צפייה בגלריה
הפגנה נגד המהפכה המשפטית בקפלן, תל אביב
הפגנה נגד המהפכה המשפטית בקפלן, תל אביב
"כפי שלחמנו שישראל תישאר דמוקרטית, זוהי חובה לצאת כעת". הפגנה נגד המהפכה המשפטית בקפלן
(צילום: יריב כץ)
2 צפייה בגלריה
עצרת למען החטופים בתל אביב
עצרת למען החטופים בתל אביב
"מפקירים אותם". תמונות חטופים מעצרת שנערכה למען שחרורם בתל אביב
(צילום: Amir Levy/Getty Images)
לדבריהם, "במקום לדון ביום שאחרי הם רקדו בכנס הטרנספר, הם פוגעים בהישגי המלחמה ומונעים מצה"ל לנצח. במקום לתמוך במילואימניקים, במפונים ובשיקום העוטף הם מעבירים תקציב ביזה סקטוריאלי - 'מהמקפצה'. זו כבר לא ממשלת החירום שמנהלת את המדינה. זו ממשלת בן גביר על מלא שמחרבת את היחסים עם ארה"ב ומפקירה את החטופים, תוך כדי כך שהיא מנהלת קמפיין השחרה נגד בני משפחותיהם".
בעקבות דברים אלו, המארגנים אומרים כי זה "זמן להתעורר. כל יום נוסף שהממשלה הזו בשלטון הוא סכנה ברורה ומיידית לקיומה של מדינת ישראל. כולנו נדרשים כעת לנקוט עמדה ברורה ולהפעיל לחץ ציבורי על מנת להביא לתאריך מוסכם לבחירות".
המארגנים סיכמו כי "כפי שלחמנו יחד תשעה חודשים כדי שישראל תישאר דמוקרטית, זוהי חובה מוסרית ולאומית של כל אחד ואחת מאיתנו לצאת כעת ולהילחם כדי להציל את ישראל מממשלת המחדל שמובילה אל התהום. אנו קוראים לציבור לצאת ולנקוט עמדה ולדרוש מחברי הקואליציה לגלות אחריות ולהוביל לתאריך מוסכם לבחירות. זוהי השעה של כולנו להגן על ישראל, ורק ממשלה חדשה שתזכה לאמון העם תוכל לעשות זאת".
רשימת השרים וחברי הכנסת שמול ביתם יפגינו המוחים תתפרסם לפי המארגנים בהמשך.