בית משפט השלום בראשון לציון האריך היום (שלישי) בחמישה ימים את מעצרו של אלירן צור, עבריין מין תושב באר שבע ששוחרר מהכלא לפני חודשיים בלבד - וכעת חשוד שוב באונס קטינה, ביצוע מעשה מגונה, וכן באיומים ובהטרדה מינית של קטינים.
1 צפייה בגלריה
אלירן צור
אלירן צור
אלירן צור. סנגורו: "הוא לא דיבר עם קטינות מאז השחרור"
את החקירה מנהל מפלג פשיעה ברשת ביחידת להב 433, ואנשיו הצליחו להגיע עד כה ליותר מ-20 קטינות שלכאורה נפגעו מצור מאז שוחרר מהכלא. מהדיווחים שהגיעו למוקד 105 במשטרה עלה כי הוא נהג ליצור עם הקטינות קשר באמצעות הטלפון, לבקש מהן להיכנס לחדר, ללחוש כדי שלא ישמעו אותן, לשתף עימו פעולה בשיח מיני ולבצע בעצמן מעשים מיניים.
בדיון בהארכת מעצרו אמר נציג היחידה, רס"מ כרמל עופרי: "החשוד השתחרר ממאסר באמצע חודש יוני אחרי שריצה עונש מאסר על עבירות זהות לאלו שבהן נחשד עתה. חומר הראיות מעלה תמונה חמורה שמלמדת על דפוס פעולה שיטתי שנועד לפגוע בקטינים כדי לממש את צרכיו המיניים. הטלפון הסלולרי שלו נמצא מחוק ברובו, מה שמעיד לכאורה על כוונתו להסתיר את חומרת מעשיו".
סנגורו של צור, עו"ד דמיטרי ברנשטיין, מסר בתגובה: "הוא מכחיש בכל תוקף את המיוחס לו. לטענתו הוא לא ביצע מאז ששוחרר ממאסר שום שיחה לאף קטין או קטינה. הוא טוען שלא החזיק טלפון, והנייד שהוא רכש מאדם פרטי היה בשימוש רק לפני שבוע ימים".
משטרת ישראל מבקשת מהורים וקורבנות שנפגעו לכאורה מגולש שהשתמש בכינוי "אלירן" לדווח בהקדם למוקד 105 הפועל 24/7: "משטרת ישראל קוראת להורים לגלות מעורבות יתרה בפעילות של ילדיהם בפלטפורמות שונות במרשתת, לפתח שיח ולהעלות את המודעות לסכנות הטמונות בהן ואת החשיבות בגלישה בטוחה".