במהלך מרדף משטרתי נהגת פגעה הלילה (בין שני לשלישי) ברוכב אופנוע כבן 40 בכביש 444 סמוך לטייבה, והוא נהרג במקום. ההרוג, יאסר דסוקי, תושב העיר, שניהל בית מרקחת שבבעלותו. צוות מד"א ביצע בו פעולות החייאה, אך לבסוף נאלצו גורמי רפואה לקבוע את מותו. קשה לצפייה - תיעוד התאונה, שמתפרסם באישור המשפחה:
תיעוד: רגעי התאונה הקטלנית, סמוך לטייבה

3 צפייה בגלריה
יאסר דסוקי
יאסר דסוקי
יאסר דסוקי. נהרג מפגיעת הרכב סמוך לטייבה
מהמשטרה נמסר כי הנהגת, תושבת טירה כבת 20, נמלטה מעמדת בידוק משטרתית סמוך לצומת טירה תוך שהיא פוגעת ברגלו של השוטר שנפצע באורח קל. "במהלך המעקב אחריה החלה נהגת הרכב לחצות צמתים באור אדום ובאחד מהם פגעה ברוכב אופנוע", נמסר. היא נעצרה ותובא בהמשך היום להארכת מעצרה בבית משפט השלום בפתח תקווה.
הדיווח על התקרית התקבל בשעה 00:52 במוקד 101 של מד''א במרחב ירקון, ולפיו רכב פגע ברוכב אופנוע והולך רגל. חובשים ופרמדיקים של מד"א פינו לבית החולים מאיר בכפר סבא את רוכב האופנוע כשהוא סובל מחבלה רב-מערכתית ותוך ביצוע פעולות החייאה, וכן את הולך הרגל שנפצע קל.
זירת התאונה בטייבה - ומעצר הנהגת הפוגעת

3 צפייה בגלריה
זירת התאונה בטייבה
זירת התאונה בטייבה
זירת התאונה בטייבה
פרמדיק מד"א אניס חטיב וחובשת מד"א יסמין הלוי סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו על הכביש גבר כבן 40 מחוסר הכרה עם חבלה רב-מערכתית, הוא היה ללא נשימה וללא דופק, עוברי אורח התחילו לבצע בו פעולות החייאה בסיסיות, הענקנו לו טיפול רפואי ופינינו אותו לבית חולים בדחיפות תוך פעולות החייאה כשמצבו אנוש. גבר נוסף כבן 30 נחבל בגפיים ונפצע קל".