תיעוד ממרדף המשטרה אחר חמוש בטמרה
(צילום: דוברות המשטרה)

במשטרה מתקשים להתמודד עם מקרי הרצח בחברה הערבית, אבל ממשיכים לפעול כדי לנסות ולהוביל לצמצומם. בתום מרדף רגלי, שכלל ירי באוויר, עצרו אתמול (חמישי) שוטרי המחוז הצפוני חשוד בירי בטמרה. בתיעוד דרמטי (בפתח הכתבה) נראה המרדף אחרי החשוד עד מעצרו.
שוטרים שהיו בפעילות בעיר קיבלו דיווח על חמוש באזור מגורים. עם קבלת הדיווח, השוטרים הגיעו לזירת האירוע מכיוונים שונים, שמעו קולות ירי והצליחו לזהות חשוד שנמלט בין הבתים בשכונה.
2 צפייה בגלריה
תיעוד ממרדף המשטרה אחר חמוש בטמרה
תיעוד ממרדף המשטרה אחר חמוש בטמרה
המעצר הדרמטי בטמרה
השוטרים החלו מיד במרדף רגלי בין הבתים, וכשזיהו את החשוד מחזיק בידו נשק - ירה אחד השוטרים באוויר ועצר את החשוד. מיד לאחר המעצר, התברר כי מלבד האקדח שאותו השליך החשוד - נמצא אקדח נוסף שאותו הוא הסליק בגרב.
החשוד, תושב טמרה בן 34, נעצר לחקירה והיום יובא להארכת מעצר בבית משפט השלום בחיפה.
2 צפייה בגלריה
עלאא מרעי
עלאא מרעי
עלאא מרעי. הנרצח ה-123 מתחילת השנה
במקביל, אמש נרצח בפוריידיס עלאא מרעי (23), עוזרו של ראש המועצה המקומית. מרעי נפצע אנושות מירי בסמוך לאולם חתונות ביישוב, ובהמשך נקבע מותו בבית החולים הלל יפה בחדרה. בכך עלה מניין הנרצחים בחברה הערבית מתחילת השנה ל-123.
חקירה ראשונית העלתה כי מרעי, אב לילד בן 5 ותינוקת בת ארבעה חודשים, היה יחד עם ראש המועצה איימן מרעי בעת צאתם מחתונה - ואז נורו לעברם כמה קליעים. ראש המועצה הצליח להימלט ולא נפגע.