נאסר (14) ואיוב (11) אבו סבית מחורה שבנגב טבעו למוות בחוף יפו. אתמול (שבת) נכנסו השניים למים, ולא יצאו. גופתו של נאסר אותרה רק היום, בתום שעות של חיפושים.
2 צפייה בגלריה
נאסר אבו סבית ואיוב
נאסר אבו סבית ואיוב
נאסר ואיוב אבו סבית. טיילו ביפו עם משפחתם, נכנסו למים ונקלעו למצוקה
המשטרה עדכנה אחר הצהריים כי אותרה גופתו של נאסר, בתום שעות של חיפושים אחריו. אתמול הוציאו המצילים את האח הקטן איוב כשהוא במצב קשה, ובהמשך נקבע מותו בבית החולים וולפסון.
כוחות משטרה רבים ממחוז ת"א, מתחנת לב ת"א ומתחנת יפו, לצד מתנדבים וגופי ההצלה הנוספים, חיפשו במשך שעות אחר נאסר בן ה-14. החיפושים נפרשו באוויר ובים בתוואי חוף ת"א, וכללו סריקות של מסוק משטרתי, רחפנים, צוללנים וכן של יחידות הסיור.
בשעות הצהריים איתרו השוטרים כאמור גופה נוספת, ולאחר הליך זיהוי נקבע כי מדובר בנאסר בן ה-14.
2 צפייה בגלריה
חמאמה ג'ורבאן
חמאמה ג'ורבאן
המצילה חמאמה ג'ורבאן. "הים מסוכן, בימים האחרונים הצלתי ארבעה ילדים מטביעה"
קרוב משפחתם סיפר היום, עוד בטרם מציאת גופתו של נאסר, כי "שני האחים יצאו עם בני משפחה לטיול ביפו. הם שחו בחוף, נקלעו למצוקה ופתאום אבד איתם כל קשר. אחרי חיפושים נרחבים מצאנו את נאסר ללא רוח חיים, הילד השני עדיין נעדר וכמעט 20 שעות מחפשים אחריו, ללא תוצאות. מקווים שנמצא אותו".
קרוב משפחה אחר אמר: "זה מקרה מזעזע מאוד. לאבד שני בנים זה קורע את הלב. המשפחה הקרובה לא מעכלת ומצבה הנפשי קשה ביותר, אנו נמצאים ליד בני המשפחה בכדי להרגיע אותם".
חמאמה ג'ורבאן, מצילה מג'סר א-זרקא, אמרה בשיחה עם ynet: "אני תמיד מזהירה לא להיכנס עמוק למים, כי בתקופה הזו הים מסוכן. בימים האחרונים הצלתי ארבעה ילדים שכמעט טבעו, בנס הם יצאו בחיים, אסור לזלזל בעניין. אנחנו רוצים שכולם ייהנו ויחזרו אל בני משפחותיהם בחיים".
פורסם לראשונה: 11:58, 21.07.24