1 צפייה בגלריה
הקשישה שהותקפה
הקשישה שהותקפה
הקשישה שהותקפה
"כמה רוע יש בבני אדם. הם חבטו בה, היא הייתה זרוקה על הרצפה במשך שעות. אני מקווה שהם יירקבו בכלא". כך אמרה היום (חמישי) בתה של ניצולת השואה בת 92 שנשדדה והוכתה בביתה בבאר שבע. בית משפט השלום בעיר האריך היום בשבוע את מעצרם של החשודים בתקיפה ובשוד, אושר בן נעים ומרק חוזיאס, שניהם בני 35. בן נעים גם חשוד בניסיון לדקור שוטר באמצעות מספריים.
אתמול לפנות בוקר התקשרה הקשישה לבתה וסיפרה לה כי כמה שעות קודם לכן נשדדה. הבת הזעיקה את המשטרה, ובמקביל פונתה הקורבן במצב קל לבית החולים סורוקה בעיר. לנוכח חומרת האירוע החליטו במשטרה להקים צוות חקירה מיוחד וכעבור זמן קצר נעצרו שני החשודים. אחד מהם, כאמור, ניסה לדקור שוטר במהלך מעצרו.
חקירת המשטרה העלתה כי השוד והתקיפה החלו בשעת לילה והסתיימו ב-3:00 לפנות בוקר לערך. "מדובר באירוע חריג מאוד, שוד אלים מאוד של קשישה", אמר נציג המשטרה בדיון להארכת מעצרו של אחד החשודים. בבית המשפט הוצגו תמונות שתיעדו את החבלות בגופה של הקשישות. השופט רון סולקין הגיב: "מדובר לכאורה במעשים אכזריים, בתמונות קשות לצפייה ובסיפור שקשה אפילו לקריאה".
קשישה בת 92 נשדדה באלימות בבאר שבע
(צילום: בראל אפרים, אילנה קוריאל )

"אימא התקשרה אליי מאוד מבוהלת, לא הצליחה לדבר", סיפרה היום הבת. "רק בבוקר היא אמרה לי ששני אנשים קשרו אותה והכו אותה, שמו לה סמרטוטים בפה. הם הכו אותה והשכיבו אותה, לא הפסיקו לשאול אותה איפה הכסף, והפכו לה את המיטה בזמן שהם מכים אותה. אני חושבת שזה נמשך זמן רב.
"כשהגעתי אליה ראיתי אותה מדממת וחבולה, הידיים שלה היו עם חתכים, היא הייתה בהלם. גם אני הייתי בטראומה ואז התקשרתי למשטרה. זה כואב לראות אותה ככה, אני לא עוזבת אותה לרגע. הם חבטו בה וזרקו אותה על הרצפה. שייקחו את הכסף, למה האכזריות הזאת?".