אחרי האיסור על ריסוס מגני דוד וסמלים אנטישמיים, פעילים פרו-פלסטינים ותומכי חמאס בברלין מצאו דרך חדשה להפגין את תמיכתם בארגון הטרור - ריסוס בכל רחבי בירת גרמניה, בין היתר על בתים ובאוניברסיטאות, של משולש אדום הפוך, שהפך לסמל של חמאס במלחמה ובו הוא עושה שימוש בסרטוני התעמולה שלו.
4 צפייה בגלריה
   פעילים פרו פלסטינים מרססים משולש אדום הפוך בברלין
   פעילים פרו פלסטינים מרססים משולש אדום הפוך בברלין
סמל המחאה החדש באונ' החופשית של ברלין, לצד הקריאה לרדוף את נשיאת המוסד
אם אחרי 7 באוקטובר סומנו בתי יהודים ברחבי אירופה בציור של מגן דוד על חזיתם, מאז תחילת נובמבר, אז אסר משרד הפנים הגרמני באופן מוחלט על כל פעילות, גם מדינית ותרבותית, של חמאס ושלוחיו, ניסו פעילים ומפגינים פרו-פלסטינים דרכים שונות כדי להפיץ ולחשוף את הארגון וסמליו מבלי לעבור על חוק.
המשולש האדום מופיע בסרטי התעמולה של ארגון הטרור, והוא מסמן את המטרה. תחילה משתתפים רבים בהפגנות הפרו-פלסטיניות צעדו כשהם לבושים בחולצות עם המשולש האדום, נושאים שלטים עם הסימן, או מצמידים אותו לבגדיהם. בשבועות האחרונים מופיעים יותר ויותר משולשים אדומים על חזית בתים ברחבי ברלין. במבנים מסוימים, בעיקר בשכונת המהגרים נויקלן, רוססה ליד המשולש גם הכתובת "ישראל זונה".
אתמול התנוססה באוניברסיטה החופשית בברלין כרזה עם משולשים דומים, ולצידה האזהרה: "we are coming for you", ושמותיהם של נשיא האוניברסיטה גונתר זיגלר, נשיאת אוניברסיטת הומבולדט, יוליה פון בלומנטל, וראש העיר ברלין קאי ואגנר. ליד המשולש שרוסס באוניברסיטת הומבולדט נכתב גם: "קאי ישלם".
4 צפייה בגלריה
   פעילים פרו פלסטינים מרססים משולש אדום הפוך בברלין
   פעילים פרו פלסטינים מרססים משולש אדום הפוך בברלין
"קאי ישלם". סמל תומכי חמאס והאיום על ראש העיר ברלין
לפני כמה שבועות, השתלטו והתבצרו פעילים פרו-פלסטינים על כמה בניינים באוניברסיטת הומבולדט בברלין. ראש העיר ואגנר דרש לפנות מיידית את המתבצרים, ולאחר היסוס קל הנשיאה פון בלומנטל נתנה למשטרה אישור לפעול בתוך הקמפוס. אחרי שהסטודנטים פונו, בחדרים שבהם התבצרו נהרסו ולצד הוונדליזם נתלו כרזות ורוססו כתובות גרפיטי, בין היתר של הקריאה "מהנהר ועד הים", שאסורה לפי החוק הגרמני, שהנשיאה עצמה הגדירה כ"אנטישמיות מזעזעת".
"מדובר ברמז ברור לאלימות", הגיבה פון בלומנטל להרס. "זה מפחיד שמישהו מאיים ככה על אדם מסוים. זה לקחת את האיום צעד אחד קדימה". הכתובות באוניברסיטה הופיעו על הקירות והדלתות של הפקולטה למדעי החברה באוניברסיטה, שם התבצרו הסטודנטים. "הפקולטה הזו הפכה למוקד של פעילות אנטישמית עוינת", אמרה בשיחה עם ynet סטודנטית ישראלית בפקולטה, שבחרה לדבר בעילום שם.
השימוש במשולש הוא דימוי מתוך משחק מחשב שהפך לפופולרי על-ידי מחבלי חמאס מאז 7 באוקטובר. חוץ מבאוניברסיטאות, פעילי שמאל קיצוני ריססו את הסמל מחוץ למועדון "אבאוט בלאנק" בברלין, שידוע בסולידריות שלו עם ישראל, וכן מחוץ לבר שאירח הרצאות נגד אנטישמיות.
והשימוש בו אינו רק נחלת פרו-פלסטינים בברלין. בשבוע האחרון הושחתה הכניסה לבית המנהלת היהודייה של מוזיאון ברוקלין בניו יורק על-ידי אנטישמים שריססו על הדלת את אותו משולש אדום. בנוסף לכניסה לבית המנהלת אנה פסטרנק, רוססו בסמל זה של חמאס גם בתים של חברי דירקטוריון נוספים.