לפחות 10 רקטות שוגרו הבוקר (רביעי) במטח לאזור צפת. מנכ"ל מד"א עדכן כי הרוגה אותרה בסריקות במבנה שנפגע במטח ושמונה בני אדם נוספים נפצעו. לפי המרכז הרפואי זיו, אחד במצב קשה, אחד במצב בינוני, ו-6 במצב קל, כולם סובלים מחבלות בגפיים. צפו בתיעוד מזירת הנפילה בצפת:

דובר צה"ל מסר כי "זוהו מספר שיגורים שחצו משטח לבנון למרחב נטועה, מנרה וכן לבסיס צה"ל בצפון הארץ. כוחות צה"ל תקפו את מקורות הירי".
על פי הערכות, המטחים כוונו בין היתר לפיקוד צפון. ברשתות הערביות דיווחו על "ירי טילים לעבר בסיס חיל האוויר במירון ולעבר בסיס בצפת". ברשת הערבית אל-מיאדין בדרום לבנון דיווחו כי לאחר המטח החלו תקיפות ארטילריה באזורים של הכפרים מרווחין וטיר חרפא.
1 צפייה בגלריה
נפילה בצפת
נפילה בצפת
נפילה בצפת
(צילום: אלימלך גרסטל)
שוקי אוחנה, ראש עיריית צפת אמר לאולפן ynet: "יש מרחבים מוגנים, אנחנו נפעל על פי סדר פעולות שאנחנו רגילים. נעשה הערכת מצב, נבדוק לאן זה הולך. זה ממש לא נדיר שיש אזעקות באזור. רק לפני 3 שבועות היו כטב"מים והירי על מירון. אנחנו מתורגלים, בדריכות מלאה".
יו"ר מפלגת ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, צייץ ברשת X: "הקו האדום הפך לדגל לבן - קבינט המלחמה נכנע לחיזבאללה ואיבד את הצפון". השר לביטחון פנים, איתמר בן גביר, אמר שלשכתו פנתה ללשכת ראש הממשלה לתאם פגישה בין השניים בהקדם על רקע ההסלמה בצפון וצייץ: "אלו לא טפטופים, זו מלחמה. הגיע הזמן לצאת מהקונספציה גם בצפון".
אתמול (ג') עידן וחלי סעדה, נער בן 15.5 ואימו בת ה-47 ממושב אליפלט, נפצעו באורח קשה מפגיעת טיל נ"ט בקריית שמונה. חיזבאללה קיבלו אחריות לירי וטענו כי היעד היה "בניין המשטרה בקריית שמונה". בעקבות הירי, דווח על תקיפות ארטילריות נרחבות של צה"ל בדרום לבנון וחוסלו תשעה פעילי חיזבאללה בתקיפות באזור.