"כל אחת סוחבת איתה תיק קטן": בזמן שהשיר של הראפרים הישראלים נס וסטילה צובר תאוצה בטיקטוק ומגיע למיליוני צפיות ביוטיוב, קולקטיב האמנות הניו-יורקי MSCHF מכר "תיק 'לואי ויטון' מיקרוסקופי שקטן יותר מגרגיר מלח ומסוגל לעבור דרך החור שבקצה המחט" - ב-63,750 דולר. לדברי החברה, שנוהגת לייצר פרודיות על מותגים ולהגחיכם,"מדובר במילה האחרונה במזעור התיקים".
2 צפייה בגלריה
תיק מיקרוסקופי של לואי ויטון
תיק מיקרוסקופי של לואי ויטון
"התיק המיקרוסקופי הוא תכשיט". כך נראה התיק
מנהל הקריאייטיב הראשי של מותג האופנה MSCHF, קווין ויזנר, אמר כי הסיבה להכנת התיק הזעיר היא שהמוזיקאי פארל וויליאמס, שמונה בתחילת השנה למנהל האופנה של קו הגברים בלואי ויטון, "אוהב כובעים גדולים, אז עשינו לו תיק קטן להפליא". ויזנר הוסיף: "זה מצחיק מאוד לייצר 'תיק' כזה, כי בסוף תיק אמור להיות שימושי מאוד, אבל זה בעצם הפך לתכשיט".
במותג האופנה טענו כי "בעבר התיקים היו שימושיים, אך הם הפכו ליותר ויותר קטנים בשנים האחרונות - וכעת הם מסמנים מותגים בלבד". לדבריהם, "תיקים קטנים לא באמת שימושיים ונוחים, והם גורמים אי-נוחות לאדם שנושא אותם. עבור פריטי יוקרה, שימושיות היא לא המילה הנכונה. התיק המיקרוסקופי הוא תכשיט".
2 צפייה בגלריה
תיק מיקרוסקופי של לואי ויטון
תיק מיקרוסקופי של לואי ויטון
התיק עוצב בצבע ירוק זוהר והוא ניתן לצפייה דרך מיקרוסקופ
התיק עוצב בהתבסס על דגם ה-OnTheGo המפורסם של חברת לואי ויטון, והוא ניתן לצפייה דרך מיקרוסקופ. גודלו של התיק, שנוצר באמצעות מדפסת תלת ממד, הוא 657 על 222 על 700 מיקרומטר, פחות מ-0.0762 ס"מ, וצבעו ירוק זוהר. הוא נמכר דרך חברת ג'ופיטר, בית מכירות פומביות מקוון שהוקם על ידי וויליאמס.