רוכב אופנוע כבן 23 נהרג הבוקר (שבת) מפגיעת רכב בכביש 3, סמוך לצומת הכניסה למושב בני רא"ם שבמועצה האזורית נחל שורק. צוות מד"א שהגיע למקום דיווח על צעיר עם חבלה רב-מערכתית קשה וקבע את מותו. המשטרה עיכבה נהג רכב פרטי בחשד למעורבות בתאונה.
2 צפייה בגלריה
זירת התאונה בכביש 3
זירת התאונה בכביש 3
זירת התאונה בכביש 3
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
2 צפייה בגלריה
זירת התאונה בכביש 3
זירת התאונה בכביש 3
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
מהמשטרה נמסר כי שוטרי תחנת יבנה ובוחני התנועה של מרחב שפלה פתחו בחקירת נסיבות תאונת הדרכים קטלנית, במעורבות רכב פרטי אופנוע בכביש 3. השוטרים ובוחני התנועה של משטרת ישראל הגיעו לזירה ועיכבו לחקירה את נהג הרכב הפרטי, תושב יישוב בדרום בשנות ה-50 לחייו, אספו ממצאים, במסגרת חקירת נסיבות התאונה.
הדיווח על התאונה התקבל במוקד 101 של מד"א במרחב לכיש בשעה 05:31. פרמדיק מיחידת האופנועים של מד"א מורן בן-דור סיפר: "מדובר באירוע קשה מאוד, רוכב האופנוע שנפגע מהרכב נלכד מתחת לנגרר שהיה מחובר לרכב ובמאמץ רב חילצנו אותו מתחת לנגרר. הוא היה מחוסר הכרה ללא סימני חיים עם חבלה רב-מערכתית קשה, ביצענו בדיקות רפואיות אך לצערנו הפציעה שלו הייתה קריטית ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו במקום".
מוקדם יותר, רוכבת אופניים כבת 25 נפצעה באורח קשה מפגיעת רכב ברחוב המלך ג'ורג' בירושלים. היא פונתה לבית החולים עין כרם בעיר כשהיא סובלת מחבלת ראש.