1 צפייה בגלריה
מעצר עצור אזיקים אזיק חשוד אילוסטרציה
מעצר עצור אזיקים אזיק חשוד אילוסטרציה
(צילום: shutterstock)
אב בן 51 מכפר מנדא ובנו (28) מואשמים שתקפו את הבת והאחות (22), אחרי שישנה בבית חברתה. לפי כתב האישום שהגישה לשכת התביעות במשטרה לבית המשפט השלום בעכו, השניים הכו את הצעירה, והאב אף השתמש נגדה בחגורה של כלב.
התקיפה התרחשה בסוף החודש שעבר: מכתב האישום עולה שהצעירה הודיעה לאביה שתישן אצל חברתה, וכשהתנגד לכך ניתקה את השיחה. כשחזרה לביתה בשעות הבוקר, החל ויכוח בין האב לאם. אחיה נכנס לחדרה של הצעירה, האשים אותה שגרמה לוויכוח בין ההורים, והחל להכותה בראשה ובפניה. האב הצטרף והיכה אף הוא את הצעירה, בזמן שהאח בעט בבטנה.
לפני שיצאו מהחדר, לקחו השניים את מכשיר הטלפון של הצעירה. האב חזר בהמשך לחדר, המשיך בתקיפה ודרש מבתו שתיתן לו את הקוד לפתיחת המכשיר. כאשר סירבה, לקח רצועה של כלב והצליף בה בכל חלקי גופה. גם האח מואשם שחזר בהמשך לחדר ותקף את אחותו פעם נוספת במכות ובעיטות.
לאחר שהשניים עזבו את המקום, הצליחה הצעירה למצוא מכשיר טלפון סלולרי ישן. היא הטעינה אותו, ובשעות הלילה הזעיקה את המשטרה. שוטרים מתחנת משגב הגיעו לבית המשפחה, חילצו את הצעירה ועצרו את האב והאח.
במקביל להגשת כתב האישום, בסעיף של "תקיפה וגרימת חבלה ממשית על ידי שניים או יותר", מבקשת המשטרה מבית המשפט להאריך את מעצרם של השניים עד תום ההליכים המשפטיים, בטענה למסוכנות שנשקפת מהם.