צה"ל התיר לפרסום כי רס"ן במיל' אבירם חריב, בן 42 מדולב, סגן מפקד גדוד 9308 בחטיבת אלון (228), נפל בקרב בדרום לבנון. הסמג"ד נהרג בהיתקלות בגזרה המערבית.
1 צפייה בגלריה
רס"ן (במיל') אבירם חריב ז"ל
רס"ן (במיל') אבירם חריב ז"ל
רס"ן במיל' אבירם חריב ז"ל
(צילום: דובר צה"ל)
חריב, שמשמש גם כרב אולפנת דולב, הותיר אחריו את אשתו איילת, ושישה ילדים: אחינועם (18), זיו (15), שחר (11), אורי (9), עמית (7) ועברי (4). צוותים מקצועיים מהיישוב דולב ומהמועצה מלווים את המשפחה בשעה זו.
ראש המועצה האזורית בנימין, ישראל גנץ: "עם ישראל איבד מחנך דגול שלקח את הערכים אליהם חינך אל שדה הקרב. איש ספרא וסייפא. אנחנו מחבקים את הרעיה היקרה איילת ואת ששת הילדים האהובים. הרב אבירם משאיר אותנו עם חלל גדול ועם צוואה גדולה - להמשיך אל הניצחון לתקומת עם ישראל".
שמו של חריב הוא השלישי שצה"ל מתיר היום לפרסום. בשעות הצהריים, דובר צה"ל התיר לפרסום כי סמ"ר ישי מן (21) ממצפה יריחו, לוחם בגדוד 50 של חטיבת הנח"ל, נהרג בתאונת דרכים מבצעית סמוך לרצועת עזה. כמה שעות לאחר מכן, הותר לפרסום כי רס"ר במיל' סער אליעד נורסקי, בן 27 מתל אביב-יפו, לוחם מילואים בגדוד 508 שבעוצבת ׳אדירים׳ (7338), נהרג מפגיעת רקטה באזור נאות מרדכי שבעמק החולה.
מפרוץ המלחמה הותרו לפרסום שמותיהם של 752 חללים, 356 מהם מאז שהחל התמרון הקרקעי ברצועת עזה ב-27 באוקטובר אשתקד. 56 מהחללים נהרגו בתאונות מבצעיות.