מאבק המורים נמשך: ריאיון עם צוות הוראה ואמא מירושלים
(צילום: ירון ברנר)

355 אלף תלמידים יתחילו ללמוד היום באיחור: הסתדרות המורים הכריזה כי העיצומים בעקבות מחאת הסכמי השכר יחולו היום (חמישי) על מחוז תל אביב, וגני הילדים, בתי הספר היסודיים וחטיבות הביניים יתחילו את יום הלימודים בשעה 10:00. מוסדות החינוך המיוחד יפעלו כרגיל.
בהסתדרות המורים אמרו כי המחאה נמשכת "לנוכח הזלזול וההתעלמות של בנט, לפיד, ליברמן ופקידי משרדו בגיבוש הסכם שכר לעובדי ההוראה, הסכם שימנע את הנטישה שמובילה לקריסת מערכת החינוך".
1 צפייה בגלריה
יפה בן דויד
יפה בן דויד
"האם כולם מתעלמים מהקשיים שבהם נתונה מערכת החינוך?". מזכ"לית הסתדרות המורים יפה בן דויד
(צילום: הדר יואביאן)
השביתה תחול על מסגרות החינוך בתל אביב-יפו, גבעתיים, רמת גן, פתח תקווה, נתניה, בת ים, חולון, הרצליה, קריית אונו, רמת השרון, אזור וכפר שמריהו.
מזכ"לית הסתדרת המורים יפה בן דויד הודיעה שהעיצומים יתרחבו בשבוע הבא. "לאור שתיקת הכבשים של כמעט כל חברי הממשלה הנוכחית, שמתהדרת בקידום שוויון הזדמנויות ומניעת אפליה כלפי נשים, אני תוהה האם כולם מתעלמים מהקשיים העצומים שבהם נתונה מערכת החינוך?". בן דויד הוסיפה: "האם כולם אדישים למצוקתן של עשרות אלפי מורות וגננות שמרוויחות שכם זעום ונאלצות לעבוד בעבודה נוספת כדי להצליח לגמור את החודש?".
אתמול בבוקר, במסגרת המחאה, נפתחו הלימודים באזור הדרום בשעה 10:00. זאת, כחלק מהתוכנית של הסתדרות המורים להכריז על השבתות לימודים בכל יום באזור אחר בארץ. מנופי הלחץ של הארגון, בדמות שיבושים והשבתות, ייגמרו בשבועות הקרובים עם יציאת התלמידים לחופשת הקיץ בסוף החודש. מסיבה זו, המזכ"לית יפה בן דויד מבינה שהגברת הלחץ היא הכרחית מבחינתה בזמן שנותר.
פורסם לראשונה: 18:52, 15.06.22