תיעוד ממעצר החשודים בסחיטה מינית של גבר בן 32

המשטרה עצרה שישה תושבי הצפון, בהם אב ושני בניו וצעירה נוספת, בחשד שניסו לסחוט עשרות אלפי שקלים מגבר בן 32 באמצעות שימוש בסרטונים מביכים שהעלה לחשבונו הפרטי ברשת החברתית טיקטוק. הקורבן, שכבר התכוון להיענות לדרישת הסוחטים והשיג את סכום הכסף שדרשו, החליט לבסוף לערב את המשטרה. בפתח הכתבה - תיעוד מעצר החשודים.
רב-פקד חגי מימוני, שמנהל את החקירה, סיפר: "קיבלנו את התלונה ביום חמישי האחרון. המתלונן, רווק שאינו מוכר למשטרה, הגיע לתחנה רועד ומפוחד ואמר שיומיים קודם לכן קיבל שיחת טלפון מצעירה, שטענה שהיא מחזיקה בסרטונים אינטימיים שבהם הוא מתועד בעירום מלא, ואיימה בהפצת הסרטונים אם לא ישלם לה בשלב ראשון 10,000 שקלים".
מימוני הוסיף: "מהחקירה עולה שהקורבן היה בגילופין והעלה סרטוני עירום אישיים שלו בטעות לטיקטוק, ההערכה שלנו שהצעירה נחשפה ראשונה לסרטונים והעבירה אותם לשותפיה ויחד תכננו לסחוט את הקורבן".
2 צפייה בגלריה
תיעוד ממעצר החשודים בסחיטה מינית של גבר בן 32
תיעוד ממעצר החשודים בסחיטה מינית של גבר בן 32
תיעוד מעצר החשודים
בשיחה עימו, דרשה הצעירה שיפגוש אותה בתחנת דלק בצפון הארץ ושם ימסור לה את הכסף. בליווי מחלק בילוש במרחב העמקים, קבע הקורבן פגישה עם הצעירה שבמהלכה יימסר הכסף לחשודים. רפ"ק מימוני סיפר כי "למקום הגיעו שלושה חשודים, אב ושני בניו, לאסוף את השלל. הקורבן מסר לחשודים את המעטפה, ואז יצאו הבלשים ממקום המסתור שלהם ועצרו אותם".
האב ושני בניו, בעלי עבר פלילי, הודו בחקירה במעורבות בסחיטה והפלילו עוד שלושה חשודים נוספים ובכללם צעירה כבת 20 מאזור הגליל. לפי שעה, האב שוחרר ממעצר.
חגי מימונירפ״ק חגי מימוני
רפ"ק מימוני סיכם: "אנו עדים לאירועים רבים של סחיטה על רקע מיני ומבקשים מהציבור להימנע מהעלאת תכנים בעלי אופי מיני לרשתות החברתיות ולא לקיים שיחות בעלות אופי מיני עם אנשים שהם לא מכירים".