2 צפייה בגלריה
זירת הירי ברמת גן
זירת הירי ברמת גן
זירת הרצח ברמת גן
(צילום: נדב אבס)
המשטרה עצרה אתמול (חמישי) גבר בן 70 מחדרה בחשד שהעביר לחשוד ברצח יוסי יוספיה את האקדח שממנו ירה. בית משפט השלום בתל אביב האריך הבוקר את מעצרו ביומיים, עד יום ראשון.
החשוד ברצח, אבי חתנו של יוספיה, טען בחקירה כי האקדח נמצא ברשותו במשך שנים - וכי כלל לא חשב שמדובר באקדח אמיתי. כך או כך, בית המשפט האריך השבוע את מעצרו עד השבוע הבא והמשטרה ממשיכה לחקור את הסיבות לרצח.
2 צפייה בגלריה
יוסי יוספיה ז''ל
יוסי יוספיה ז''ל
יוסי יוספיה ז''ל
(באדיבות המשפחה)
קרוב משפחתו של יוספיה אמר השבוע ל-ynet כי מדובר בסכסוך שהתחיל לפני כחודש וחצי. "זה סכסוך משפחתי קלאסי, בחיים לא חשבנו שנגיע למצב כזה הזוי", סיפר קרוב המשפחה שהסביר כי הרקע לוויכוח הוא הסדרי ראייה על ילדי הזוג. "צריך לדעת לבחור טוב מאוד עם מי מתחתנים. הסבא פשוט איבד את זה", אמר.
בדיון הארכת המעצר לחשוד המרכזי אמר נציג המשטרה כי הוא ירה גם לעבר כלתו ואמה - אך הן סגרו את הדלת וניצלו. עם זאת, השוטר הדגיש כי החשוד משתף פעולה והסכים לערוך שחזור לרצח. "אמן שאני אמות, אני מתנצל", צעק החשוד בבית המשפט. "תמכתי בו ועזרתי לו בהלוואות, לא התכוונתי. לא יריתי לכיוון הנכדים, עשו אותי רוצח סדרתי".
לדברי מפקד תחנת משטרת רמת גן-בני ברק, הרקע המסתמן לרצח הוא סכסוך משפחתי, שייתכן שקשור להליך הגירושים בין ילדיהם של השניים. עם זאת, למשטרה או לשירותי הרווחה לא היה ידוע דבר על סכסוך בין בנו של החשוד ברצח לבין בתו של הנרצח. אבי החתן בן ה-70, כך לפי החשד, המתין מחוץ לבית הורי הכלה - וכשיוספיה הגיע אליו הוא ירה בו בחדר המדרגות של הקומה.