מיקי גולדווסר, אמו של אודי גולדווסר, שנחטף ביחד עם אלדד רגב על ידי חיזבאללה כחלק מאירוע חטיפת חיילי צה"ל בגבול ישראל-לבנון ב-2006, מצטרפת למתקפה נגד הממשלה והרפורמה המשפטית של ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר המשפטים יריב לוין.
2 צפייה בגלריה
בנימין נתניהו ויריב לוין
בנימין נתניהו ויריב לוין
גולדווסר על הליכוד: "בוכים על המצב הקיומי של מה שקורה במפלגה". לוין ונתניהו
(צילום: שלו שלום)
"אני לא יודעת אם יש מישהו מבין השרים שבממשלה הנוכחית, שהוא או היא, הורים שכולים, הורים שבנם/ בתם נפלו בעת שירותם בצבא. אם כן - אבוי לבושה שלהם", כתבה בדף הפייסבוק שלה.
"אני לא שלחתי את שלושת בני לשרת במדינה שאהבתי בכל מאודי כדי להגיע ליום הארור הזה, שבו גונבים לי את המדינה בשרירות לב", כתבה גולדווסר. "בן אחד שלי נפל בעת שירותו. לא למען מדינה כזו שעלולה להתהוות".
2 צפייה בגלריה
אהוד גולדווסר
אהוד גולדווסר
אהוד גולדווסר
עוד כתבה כי "הכאב שלי ועוד של אלפי הורים ומשפחות שכולים, הוא ללא נשוא. הרבה מאיתנו הם ליכודניקים או שהיו בליכוד. תחושת הבגידה של ה'שרים הליכודניקים' של היום היא כל כך צורבת. אני בוכה ומבקשת סליחה מבני".
בשיחה עם ynet היא הוסיפה: "הרבה מאוד ליכודניקים לשעבר בוכים על המצב הקיומי של מה שקורה היום בליכוד, שכבר לא הליכוד בכלל. אני באתי מבית שהוא ליכוד וחלק ניכר מהחיים שלי הייתי ליכודניקית, אבל ליכודניקית ז'בוטינסקי ולא ליכודניקית של טרור ורודנות ואיבדתי את זה. המצב הזה כואב לי במיוחד".
אודי גולדווסר נחטף ביחד עם אלדד רגב על ידי חיזבאללה כחלק מאירוע חטיפת חיילי צה"ל בגבול ישראל-לבנון ב-2006, שבו גם נהרגו שלושה חיילים, ובעקבותיו יצאה ישראל למלחמת לבנון השנייה.