יגון ואנחה עוברים על ארצנו עם ציון שנה לטבח. האנחות קורעות הלב, על שבר בת עמי, נשמעות לכל אורכה של הארץ. לפני כשנה עבר עלינו גיא הריגה, גרוע יותר מפוגרום קישינב שבו נטבחו 50 יהודים, שהביא את ביאליק לכתוב את המשפט האלמותי: "נקמת דם ילד קטן, עוד לא ברא השטן". יתומים היינו, כמעט באין מושיע, אלמלא גבורתם הפלאית של אחינו שעזבו את שולחנות החג, חיילינו, שוטרינו וכל גיבור מנער ועד זקן. כל אחד אחז במה שהיה בידו: מי באקדח, מי במקל, מי בקלשון - מטפורה ארורה לכלי מגן ילדותיים למול האמל"ח הרצחני שהכינו מפלצות האנוש בדרכן לטבח הנורא.
2 צפייה בגלריה
קיבוץ כפר עזה
קיבוץ כפר עזה
קיבוץ כפר עזה
(צילום: אופיר יונתן)
"כָּל רֵעֶיהָ בָּגְדוּ בָהּ הָיוּ לָהּ לְאֹיְבִים" - כך קונן מחבר מגילת איכה וקלע כחוט השערה למצבנו היום למראה התנהגותם של ביידן, מקרון ושאר קצרי ראות גלובליים, למול מלכות הרשע, שלעולם לא ייעלמו ותמיד - אבל תמיד, ישאירו אותנו לבד.
באשר לניסיונות הפתטיים לשכנע את ביידן להפוך לצ'רצ'יל - ובכן, זה לא יקרה - ואין קשר לבחירות בארה"ב, מיד אסביר. ישראל לבד.
הפרוגרס בלע את המפלגה הדמוקרטית. הדמוקרטים כיבו את לפיד החירות האמריקני שהיה מבוסס על ערכי התרבות הערכית היודו-נוצרית - הזכות לחיים, חירות ואושר
הפרוגרס בלע את המפלגה הדמוקרטית. הדמוקרטים כיבו את לפיד החירות האמריקני שהיה מבוסס על ערכי התרבות הערכית היודו-נוצרית - הזכות לחיים, חירות ואושר. הם אימצו מדיניות בדלנית, אוניברסלית, שהפכה את ארה"ב הערכית השמרנית למקור הצרות של העולם לדבריהם. לכן, אומרים הפרוגרסיביים בשיתוף ה"סקוואד" האיסלאמיסטי שהשתלטו על המפלגה, צריך לוותר ל...מחוללי הצרות. ממשל דמוקרטי חדש בראשות האריס יחנוק את ישראל.
לזה התכוון הנשיא טראמפ - בשפתו הישירה לגבי סופה של ישראל, באם האריס תנצח.

אין להם בעיה שתהיה לאיראנים פצצה גרעינית

מבחינת הגישה הפרוגרסיבית השלטת בקרב הדמוקרטים - אין להם בעיה שתהיה לאיראנים פצצה גרעינית - ואם בדרך מדינת ישראל תיעלם - שתיעלם. "ניסינו לעזור להקים מדינה לעם היהודי. הניסוי לא הצליח". ככה פשוט.
אין מכאוב כמכאוב אשר חווינו ב-7 באוקטובר - אך חשוב לזכור - האם יש קוממיות כמו הקוממיות שחווה עמנו הנפלא. תוך פחות משנה, כשהוא מוקף בטבעת אש מחרידה, כשהוא מצולק ולא מוכן, כשהמעצמות מסביב מפריעות לו ללא הרף, מצליח העם היהודי ב"ה לראשונה בתולדות האנושות באופן הגובל כמעט במעמד קריעת ים סוף, למראה ההצלחות הפנומנליות שלנו במבצעים שהצלחה או כישלון קולוסלי נמדד בחוט השערה אך אצלנו זו יד ההשגחה העליונה, לדרוך על צוואר כל אויביו, בחזיתות שונות ורחוקות זו מזו, לסובב אותן בטבעת אש אדירה המכלה אותן אם רק לא נרפה - ולעורר השתאות עולמית.
והכל בדרך להשמדת משטר האייתוללות.
2 צפייה בגלריה
המנהיג העליון של איראן עלי חמינאי פגישה מפקדי הכוחות המזוינים ומשמרות המהפכה
המנהיג העליון של איראן עלי חמינאי פגישה מפקדי הכוחות המזוינים ומשמרות המהפכה
המנהיג העליון של איראן עלי חמינאי
(צילום: PA/IRANIAN LEADER'S OFFICE HANDOUT)

אך ארה"ב וגרורותיה מסרבות לתמוך בהשמדת הצורר האיראני. הן עייפות מדי. חוששות מדי. הלחצים על ממשלת ישראל לא לתקוף את איראן הם ללא נשוא. למרבה הבושה, ההפחדות והאיומים שלהן מועילים ומדרבנים את ציר הרשע הקורס להחזיק עוד קצת מעמד, מפני שישראל תישבר. אז זהו שלא.
"כָּל רֵעֶיהָ בָּגְדוּ בָהּ הָיוּ לָהּ לְאֹיְבִים" - נותרנו לבד. ממשלת ישראל, צאי להציל. אין מלחמה צודקת מהיציאה להקרסת משטר האייתוללות בדרך שדיברנו עליה במאמר קודם. אם לאייתוללות תהיה פצצה גרעינית זה סופנו. בדיוק כמו צפון קוריאה שארה"ב הבטיחה שהיא לא תהיה גרעינית וכעת היא חסינה - מוקד של טרור מדיני בדרום מזרח אסיה.
אבל אצל האייתוללות זו תהיה תעודת חסינות למשטר רצחני שמצהיר: הוא כאן למטרה אחת בלבד והיא השמדת ישראל. איש לא יבוא להצילנו.

שתהיה מהומה עולמית

המעצמות מזהירות אותנו מפני שהן חוששות ממהומה עולמית, עליית מחירי הנפט והתמוטטות אנרגטית. מצוין. שתהיה מהומה עולמית. אכן צריך שהעולם יהיה במהומה. בבוקה ומבולקה אם רוצים להשמיד את מדינת היהודים.
ושיעלו מחירי הנפט. גבוה ככל שיהיה. זה ידרבן את מדינות העולם לחפש דרכים להוריד אותם.
הדרך להורדת מחירי הנפט היא דווקא תודות לניצחון הישראלי על ציר הרשע והשמדת משטר האייתוללות. שעכשיו צריך בעצם להיות אינטרס של העולם כולו. איש לא מדבר על זה אך אנחנו במאמר הזה נדבר על זה. מיד לאחר הניצחון הישראלי על ציר הרשע, מחירי הנפט ירדו חדות - מפני שהגורם מספר אחד לאי-השקט העולמי ייעלם.
לאחר קריסת האייתוללות, תצטרף איראן יציבה ודמוקרטית לעולם הנאור, יחד עם עתודות הנפט והגז העצומות שברשותה. הכניסה של עתודות הנפט והגז האיראני לשוק העולמי תוריד את מחירי האנרגיה לרמות מדומיינות. תזכרו שמחיר חבית בעבר טרם התרגילים של איראן היה סביב 10 דולר לחבית. מחמוד אחמדינג'אד היה הנשיא הראשון מטעם האייתוללות שהבין איך להוריד את המערב על הברכיים - ומאז כהונתו המחירים טסו רק בשל האיומים של משטר האייתוללות. האיראנים חגגו - עד שבא טראמפ וחנק להם את ההכנסות. הדמוקרטים שללא בושה מזהירים אותנו כעת לא לתקוף אותם, הם אלה שהתירו את הרסן של טראמפ, מאז טבעת החנק סביב ישראל התגברה - וקיבלנו את 7 באוקטובר.
ארה"ב של אמריקה היא ידידת אמת שלנו - אך לא המפלגה הדמוקרטית בדמותה הנוכחית.
על ממשלת ישראל להתעלם ממנה. למן היותנו לעם, שם בערבות מואב לפני כ-3,000 שנה לא הייתה סכנה ברורה ומוחשית של השמדה שלנו - כמו סכנת משטר האייתוללות חמוש בפצצה גרעינית. הקינות ששטפו את ישראל על אובדן אחינו לפני כשנה, לא יוכלו לכסות על אובדנה של אומה שלמה.
רמי סימנירמי סימני
ממשלת ישראל, מעולם לא הייתה מנהיגות שצריכה לקבל החלטה צלולה כבדולח. השמדת המשטר האיראני.
בהחלטה אחת לא רק שנבטיח את קיומנו לעידן ועידנים - אלא שישראל תהפוך למעצמה עולמית. יתחיל מירוץ של כל גוש מדינות המפרץ, אפריקה ואסיה לחתום עימנו הסכמי שלום וסחר כלכלי אינטנסיבי. התענוג הגדול יהיה עם חברות דירוג האשראי, מוטות האג'נדה הפוליטית, שחבטו בה לאחרונה ללא הצדקה אמיתית. הכלכלה הישראלית תנסוק - והן יצטרכו להכות על חטא - ולהמציא דרגת פרימיום חדשה לסיכום תוצאות הסקירה הכלכלית שלהן על ישראל המופלאה. משהו בסגנון: "אבינו מלכנו. חטאנו לפניך...".