2 צפייה בגלריה
ניידות ואמבולנסים בזירת התאונה ברחוב רב שאולי באשדוד
ניידות ואמבולנסים בזירת התאונה ברחוב רב שאולי באשדוד
זירת השריפה ברחוב הרב שאולי באשדוד
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
שלושה בני אדם נפגעו הבוקר (שני) בשריפה בבניין בן ארבע קומות באשדוד. צוות מד"א פינה אותם לבתי החולים אסותא בעיר ושיבא בתל השומר, כששניים נפגעו באורח בינוני ומצבו של אחד מהם מוגדר קשה.
השריפה פרצה בדירה בקומה השנייה בבניין ברחוב הרב שאולי בעיר. בן 22 שנפגע משאיפת עשן פונה מהזירה כשהוא סובל מכ-30% כוויות בדרגה ב' בפלג גופו העליון. גבר כבן 30 פונה גם הוא במצב קשה, תוך שהוא מורדם ומונשם, לבית החולים שיבא. הוא סובל מכ-50% כוויות בדרגות ב' ו-ג' בפלג גופו העליון.
בבית החולים אסותא אמרו כי שני הגברים שפונו יישארו מאושפזים ביחידה לטיפול נמרץ ובמחלקה הכירורגית - וכי לא נשקפת סכנה לחייהם.
2 צפייה בגלריה
כבאיות ואמבולנסים בזירת התאונה ברחוב רב שאולי באשדוד
כבאיות ואמבולנסים בזירת התאונה ברחוב רב שאולי באשדוד
שניים נפגעו באורח קשה, אחד מהם מורדם ומונשם
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
הפראמדיקים של מד"א יהודה שושנה וחיים לוין שטיפלו בנפגעים בזירה סיפרו כי "כשהגענו למקום ראינו אש ועשן סמיך בדירה בקומה השנייה, הבניין היה עפוף עשן ורוב הדיירים חילצו את עצמם מהדירות וחלקם חולצו".
"מהדירה בקומה השנייה חולצו שלושה, בהכרה מלאה, גבר כבן 30 סבל מכ-50% כוויות ולאחר ששאף עשן, צעיר נוסף בשנות העשרים היה עם כ-30% כוויות וסימני שאיפת עשן והשלישי לאחר פונה לאחר שגם הוא שאף עשן. הענקנו לנפגעים טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותם לבתי החולים כשמצבם של שניים קשה והשלישי בינוני".
בשבוע שעבר נספתה ילדה בת 3 שנלכדה בעליית הגג בבניין בירושלים שבו התקרה קרסה בעקבות שריפה. היא אותרה לאחר כחמש שעות ללא רוח חיים בזירה בשכונת הבוכרים בבירה. שלושה ימים קודם לכן שמונה בני אדם נפגעו בשריפה בבניין בנתניה, מצב שניים מהם הוגדר אז קשה.