4 צפייה בגלריה
רומן מרנץ וזירת התאונה
רומן מרנץ וזירת התאונה
רומן מרנץ וזירת התאונה
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א, באדיבות המשפחה )
רומן מרנץ (35), תושב עפולה, הוא ההרוג בתאונת הדרכים שאירעה הבוקר (חמישי) באזור עמק יזרעאל סמוך לבית שאן. "אבי אמור לחגוג היום יום הולדת 72, ומחר התכוננו כל המשפחה לחגוג יחד את האירוע", סיפרה מרינה מטליוק, אחותו של רומן.
מרנץ, טכנאי מים ותיק, יצא הבוקר מביתו בעפולה לעבודתו ליד מושב כפר יחזקאל. מסיבה שעדיין לא ברורה הוא התנגש עם רכבו ברכב שהגיע ממול בכביש 71 סמוך למושב. מותו של מרנץ נקבע בזירה, נהג הרכב השני שנפצע באורח בינוני פונה לקבלת טיפול בבית החולים העמק בעפולה. בוחני התנועה של המשטרה חוקרים את נסיבות התאונה.
"אחי מאוד אהב כלבים, הוא החזיק שישה כלבים, כל עפולה מכירה אותו בגלל אהבתו המיוחדת לכלבים. הוא היה מאלף כלבים ובכל פעם שנתקל בכלב בבעיה - הוא היה חייב להציל אותו", סיפרה אחותו של ההרוג.
4 צפייה בגלריה
רומן מרנץ
רומן מרנץ
מרנץ עם בעלי החיים שאהב
(באדיבות המשפחה)
4 צפייה בגלריה
רומן מרנץ
רומן מרנץ
(באדיבות המשפחה)
4 צפייה בגלריה
רומן מרנץ
רומן מרנץ
(באדיבות המשפחה)
מרנץ נולד בעיר חמלניצקי באוקראינה ועלה כילד עם משפחתו לישראל. הם התגוררו תחילה בראשון לציון ובהמשך עברו לעפולה.
"זה קרה ממש כמה מטרים לפני העבודה שלו בחברה למדי מים, הוא הותיר אחריו ילד בן 6, ליאם", סיפרה האחות מרינה. בוריס יודיס, סגן ראש העיר עפולה, אמר: "אני מכיר את המשפחה מצוין, כל העולים שמגיעים לעפולה נעזרו בהם. אב המשפחה היה מהנדס בכיר באוקראינה, כולם הכירו את רומן בתור מי שאהב מאוד כלבים ודאג להם. זה יום עצוב מאוד לעפולה".
"מדובר בתאונה חזיתית קשה, ירד גשם חזק וראינו שני כלי רכב מעוכים", סיפרו פרמדיק מד"א בוריס פולקוב וחובש בכיר במד"א גואל נאמן. "אחד הנהגים היה מחוסר הכרה עם חבלה רב-מערכתית קשה מאוד. הוא היה ללא נשימה וללא דופק, ולאחר חילוצו נאלצנו לקבוע את מותו".