1 צפייה בגלריה
המשטרה בהפגנת החרדים מול חנות הטלפונים
המשטרה בהפגנת החרדים מול חנות הטלפונים
אילוסטרציה
(צילום: דוברות המשטרה)
הפרקליטות הגישה היום (חמישי) כתב אישום לבית המשפט המחוזי בבאר שבע נגד ירין גלי (21) ממושב יד רמב"ם ורותם מילוא (21) מכרמי יוסף בגין ביצוע מעשים מגונים בשתי נשים במלון באילת. "זה משמח לשמוע שנעשה פה צדק", אמרה ל-ynet אחת הקורבנות בעקבות הגשת כתב האישום, "אבל לא משנה מה יעשו איתם - זה לא מרפא את הפצע שיש לי".
לפי כתב האישום, שהגישה עו"ד רותם יוחנני-הר ציון מפרקליטות מחוז דרום, שתי המתלוננות הגיעו בתחילת החודש לאילת והתאכסנו יחד במלון בעת ששני הנאשמים שהו גם הם בעיר. לנוכח היכרות מוקדמת בין הנאשם גלי לאחת המתלוננות - היא יצרה עימו קשר, סיפרה לו באיזה מלון היא וחברתה מתאכסנות ועדכנה אותו כי הן צפויות לצאת למסיבה.
במהלך המסיבה, שתתה אחת המתלוננות כמה משקאות אלכוהוליים אשר גרמו לערפול חושיה, עד שחשה ברע, וחברה לשעבר, אשר אותו פגשו במסיבה, ליווה אותה ואת המתלוננת השנייה בחזרה למלון. מעט מאוחר יותר, הנאשמים הגיעו למלון, ולפי האישום גלי פנה לפקיד הקבלה בבקשה שישכפל עבורו כרטיס כניסה לחדרן של המתלוננות, באמתלה שקרית שלפיה אחת מהן היא בת זוגו.
פקיד הקבלה סירב תחילה, אך לאחר שיח של הנאשם מול מאבטחת המלון, הסכים הפקיד וסיפק לגלי ולמילוא כרטיס לחדרן. במקביל, ניסה גלי להתקשר לקורבן ללא הצלחה. בסביבות השעה 7:00 בבוקר, עלו הנאשמים לחדרן של המתלוננות ונכנסו אליו עם המפתח שקיבלו. אז, לפי כתב האישום, נשכב גלי על המיטה שעליה שכבה הקורבן שהכיר היכרות מוקדמת, בעת שישנה והייתה הלומת אלכוהול, וביצע בה מעשים מגונים תוך ניצול מצבה, שמנע ממנה לתת הסכמה חופשית לנעשה.
במקביל, נשכב מילוא מאחורי חברתה, בעת שישנה, וביצע בה מעשים מגונים. לפי האישום, בעת שניסה מילוא להפשיט את הקורבן, היא התעוררה בבהלה, הבחינה במתרחש בחדר, וצעקה: "משטרה, אונסים אותנו, הצילו, לכו מפה, עופו מפה", ומילים דומות. בתגובה לכך, צעק גלי "מה יש לך? מה יש לך?", והשניים נמלטו מהמקום.

"לוקחת כדורים פסיכיאטריים ולא מתפקדת"

"אני עוברת ימים מאוד לא פשוטים נפשית, מנסה להתאושש", אמרה אחת הקורבנות. "עד עכשיו חייתי מחקירה לחקירה, פסיכיאטרים, ואני לא מבינה איך עוברים דבר כזה. אני לוקחת כדורים פסיכיאטריים ולא מתפקדת, לא מצליחה לישון בלילה. אני מתעוררת בבכי וצרחות. הלכתי באותו לילה לישון בידיעה שהכול בסדר, והתעוררתי לחלום בלהות כששני גברים זרים בחדר ואין לי מושג איך זה יסתיים. ממש סרט אימים".
היא אמרה עוד: "לחברה שלי הייתה היכרות בסיסית מוקדמת עם אחד מהם, אבל זה כמובן לא נותן הצדקה לפלוש לחדר שלנו ולעשות מה שעשו. איך אתה לוקח חבר למלון, ומשכנע מאבטח ואז עוד מאבטחת לפרוץ לחדר שלנו? איך עושים דבר כזה? אני באמת רוצה שימצו איתם את הדין. היה איתם עימות וזה היה ממש קשה. כל החיים שלי נעצרו. חברה שלי גם מנסה להתאושש. אין לי צל של ספק שבית המשפט ימצה את הדין, אבל מה שיותר חשוב לי כרגע זה הנפש שלי. אין לי איך לתאר במילים את הסיוט שאני עוברת".
הפרקליטות הגישה בקשה להארכת מעצרם של הנאשמים עד תום ההליכים. בבקשה צוין כי השניים "הצליחו להיכנס בעורמה ולאחר הפעלת שקרים ומניפולציות על גורמי המלון, ללא כל הזמנה מראש לחדר מלון נעול. בחדר ישנו באותה העת שתי נפגעות העבירה, והנאשמים ביצעו בהן עבירות מין בצוותא בעודן ישנות. תוך כדי ביצוע עבירות המין, התעוררו נפגעות העבירה ומצאו את עצמן במציאות מסויטת, שהיא התגשמות הפחדים של כל אישה הלנה בחדר בבית מלון שאמור להיות נעול ומוגן". לנאשמים מיוחסות גם עבירות של קבלת דבר במרמה והתפרצות.