2 צפייה בגלריה
אולה קרבצ'נקו
אולה קרבצ'נקו
זוכתה מחוסר אשמה. קרבצ'נקו
(צילום: יריב כץ)
אילנה ראדה, אמה של תאיר ראדה, ביקשה לאחרונה להאריך את המועד להגשת הערר על סגירת התיק נגד אולה קרבצ'נקו (א"ק). התיק נגד קרבצ'נקו נסגר ב-2021 מחוסר אשמה. הפרקליטות אישרה את הבקשה, אך הסיכוי שהתיק ייפתח מחדש נמוך.
את הבקשה הגיש בשם ראדה עו"ד ירום הלוי, שייצג במשפט את רומן זדורוב. בתשובה לבקשת ההארכה, שפורסמה לראשונה בערוץ הטלגרם "דניאל עמרם ללא צנזורה", כתב עו"ד יוסי אלון מפרקליטות המדינה כי המועד הקבוע בחוק להגשת הערר חלף, משום שהתיק כבר נסגר ביולי 2021. עם זאת, אלון הוסיף כי הוא מקבל את הבקשה. "בשים לב שמדובר באירוע רצח, ונימוקים נוספים, הוחלט שיש מקום לאפשר הארכת מועד ההגשה עד 31 ביולי", נכתב.
העימות בין קרבצ'נקו לאילנה ראדה
(צילום: ניצן דרור)

2 צפייה בגלריה
אילנה ראדה
אילנה ראדה
אילנה ראדה בבית המשפט
(צילום: ראובן קסטרו)
עורכי הדין דניאל חקלאי ותומר שוורץ מסרו בשם קרבצ'נקו כי "החלטת פרקליט המדינה משנת 2021 מדברת בעד עצמה. מדובר בהחלטה לסגור את עלילת השווא נגד אולה בנימוק חד וחלק של חוסר אשמה". הם הוסיפו כי "מובן מאליו שמדובר בעלילת דם מחרידה שבדה מלבו בן זוג אלים ומתעלל לאחר שאולה בחרה באומץ להיפרד ממנו. צר לנו שאימה של קורבן הרצח הנורא סבורה שקיים ממש בעלילת שווא זו". לדבריהם, "הנכונות של פרקליטות המדינה להעניק ארכה לערר משולל היסוד מבטאת כמובן רצון לנהוג בעדינות כלפי אימה של תאיר ז"ל, אך ערר זה יידחה כמובן".
בסוף מרץ זוכה רומן זדורוב מחמת הספק ברצח תאיר ראדה ב-2006, ובחודש שעבר הודיעה הפרקליטות כי לא תערער על זיכויו.
אילנה ראדה בריאיון לאולפן ynet: אי אפשר לזלזל ולסגור את התיק בעניין א"ק
(צילום: טל אזולאי)

לאחר זיכוי זדורוב התעמתה קרבצ'נקו עם אילנה ראדה בדיון בבית המשפט המחוזי בתל אביב בתביעת הדיבה שהגישה נגד עו"ד הלוי, בן זוגה לשעבר אדיר חבני (א"ח) ויוצרי הסדרה "צל של אמת", שם עלה שמה כחשודה ברצח.
במהלך ריאיון עם קרבצ'נקו ועורך דינה, אמיר טיטונוביץ', התערבה אילנה ראדה ואמרה על קרבצ'נקו: "היא שפויה לחלוטין, רק מעניין למה היא לא הביאה את הבובה". קרבצ'נקו השיבה: "לא היה מקום בתיק, יש לי שתיים". ראדה שאלה: "איפה הבובה?". קרבצ'נקו השיבה: "בבית". ראדה אמרה: "חבל שלא הבאת אותה לשחק".