בבית משפחת שימונוביץ' בבני ברק מכונסים הוריה ו-15 אחיה של בת שבע אסתר שימונוביץ', הילדה בת ה-12 שנהרגה בתחילת השבוע בתאונת הדרכים הקשה בכביש 669, סמוך לסחנה שבגלבוע. בת שבע, שנפגעה מרכב חולף בעת שחצתה את הכביש שלא במעבר חצייה, פונתה לבית החולים במצב אנוש - ושם נאלצו הרופאים לקבוע את מותה. "אנחנו בצער, אבל קיבלנו על עצמנו שכל מה שקורה זה מהקדוש ברוך הוא", אמר אביה של הילדה, הרב שבתי.
1 צפייה בגלריה
זירת התאונה ליד הסחנה
זירת התאונה ליד הסחנה
"אין בנו כעס על הנהג שפגע בה". זירת התאונה בגלבוע
(צילום: דוברות מרחב עמקים)
האב הוסיף כי "אין בנו שום כעס על הנהג שפגע בה, ואין לנו טענות על מה שקרה. כל מה שהשם עושה, זה הכול לטובה". לדבריו, "בת שבע נמצאת במקום שהכי טוב לה. יש בכי ויש צער על הפרידה, אבל אנחנו מבינים שטוב לה למעלה, אז משתדלים לא להצטער יותר מדי. רק על הפרידה".
הרב שבתי סיפר על בתו, שהייתה השביעית מבין 16 ילדים והקטנה מבין בנותיו, כי "היא הייתה ילדה שמצטיינת במידות טובות, בצניעות ובתפילות בבית הכנסת. היא הייתה מתפללת מכל הלב. כשהיינו נתקלים בבעיה היא הייתה יושבת ואומרת פרקי תהילים - ודברים היו מסתדרים. היינו מבקשים ממנה להתפלל והיא הייתה עושה את זה בכוונה ובייחודיות מאוד גדולה. ילדה מאוד מיוחדת".
מהחקירה הראשונית של התאונה עלה, כאמור, כי בת שבע נפגעה מרכב חולף בזמן שחצתה את כביש 669, שלא במעבר חצייה, סמוך לסחנה. כתוצאה מכך, היא פונתה לבית החולים העמק בעפולה כשמצבה מוגדר אנוש, ושם נקבע מותה. שוטרים ובוחני תאונות הדרכים של מחוז צפון הגיעו לזירת התאונה ופתחו בחקירת נסיבות המקרה.
דובר זק"א ישראל חסיד מסר: "לצערנו, בתקופת 'בין הזמנים' אנחנו מטפלים באסונות קשים. אנא מכם - עם מעט חשיבה ותשומת לב, הגברת המודעות והכנה ראויה לטיול - נוכל למנוע את האסון הבא, שלא יקרה חס וחלילה".