הלחימה בגבול הצפון נמשכת, וגם הבוקר (שלישי) שוגרו טילים וכלי טיס בלתי מאוישים לעבר שורת יישובים בגליל. סמוך לשעה 09:00 בבוקר דווח על נפילות בשטחים פתוחים באצבע הגליל, וקצת יותר משעה לאחר מכן הופעלו אזעקות על חדירת כטב"ם לקריית שמונה והסביבה. כך נראה היירוט מעל רכס רמים שבגבול הצפון:
תיעוד מיירוט הכטב"ם ברכס רמים שבגליל העליון

1 צפייה בגלריה
תיעוד יירוט כטב"מ ברכס רמים בגליל העליון
תיעוד יירוט כטב"מ ברכס רמים בגליל העליון
כטב"ם אחד יורט בשטח ישראל - והשני בלבנון
התרעות הופעלו הבוקר רק פעם אחת, באזור השעה 10:19, בשל חדירת כלי טיס עוין לגליל העליון. הן נשמעו בקריית שמונה, מנרה, מרגליות, כפר בלום, כפר יובל, מטולה, בית הלל, מעיין ברוך, משגב עם, תל חי וכפר גלעדי. דובר צה"ל עדכן בהמשך כי שני כלי טיס בלתי מאוישים יורטו בהצלחה, וציין כי אחד מהם יורט בשטח ישראל והשני בשטח לבנון. אין נפגעים באירוע.
כשעה לפני כן דווח על כמה שיגורים שהתפוצצו בשטחים פתוחים באזור תל חי. התרעות לא הופעלו במקרה זה בהתאם למדיניות, ולא היו נפגעים באירוע.
לאחר מכן דווח בערוץ הלבנוני "אל-מנאר", השייך לחיזבאללה, על תקיפות ישראליות בא-נאקורה, זבקין וטיר חרפא שבדרום המדינה, וכלי תקשורת נוספים במדינה דיווחו כי מטוסים ישראליים שוברים את מחסום הקול בכמה אזורים במרחב. מאוחר יותר רשת "סקיי ניוז" בשפה הערבית דיווחה כי שני פעילי חיזבאללה נהרגו ברכב שהופצץ על-ידי כטב"ם בברעשית שבדרום לבנון. זמן קצר לאחר מכן אישר את הדיווח על שני ההרוגים גם משרד הבריאות הלבנוני.
תיעוד מתקיפת הרכב בדרום לבנון

תיעוד היירוט שפרסם צה"ל
(צילום: דובר צה"ל)

בינתיים, ארגון הטרור חיזבאללה לקח אחריות על שלושה אירועי ירי מהבוקר. באירוע הראשון, שהתרחש לדבריו בשעה 08:35 בבוקר, בוצע ירי לעבר "ציוד ריגול" במוצב צבאי בגליל העליון.
דובר צה"ל בערבית, אלוף משנה אביחי אדרעי, פנה לתושבי לבנון וצייץ בחשבונו ברשת X כי "ב-2006 ניסה חיזבאללה לשווק את עצמו כ'מגן לבנון', תואר שאבד כשהכניס את לבנון למלחמה שגבתה ממנה מחיר כבד. כמו אז, חיזבאללה ממשיך בניסיונות להעניק לעצמו תארים דומים, אך כעת אף אחד בלבנון לא מאמין לו". הוא פרסם תמונות של לבנון מ-2006 עם המסר: "מה יהיה עתיד לבנון?", והוסיף: "האם הארגון ייקח שוב סיכון ויתחרט?".
בכתבה זו שולבו סרטונים ותמונות מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם ידוע לכם מי צילם אותם - שלחו לנו במייל אדום