תיעוד הנאשם והילדה במצלמות אבטחה

פדופיל שריצה בעבר ארבע שנות מאסר בגין תקיפת ילדה בת 6 שב לסורו וביצע מעשה מגונה בילדה בת 5. כך מתואר בכתב אישום שהוגש באחרונה לבית המשפט המחוזי בירושלים נגד חיים סמוכין, תושב אלעד ואב לחמישה, בגין מעשים מגונים בנסיבות אינוס. בתיעוד ממצלמות אבטחה (בפתח הכתבה), שתוכנן הגיע לידי ynet, נראה הנאשם מפתה את הילדה להיכנס לסמטה צדדית בשכונת גאולה בירושלים - ואז יוצא ממנה לאחר שביצע בה את זממו.
המקרה שמיוחס לסמוכין אירע ב-28 במרץ. הוריה של הילדה שלחו אותה למכולת שכונתית. הנאשם, שאיתר שביל ריק המחבר בין כמה בניינים, הבחין בקורבן, צעק לה "ילדה" וסימן לה להיכנס לשביל. לפי כתב האישום, סמוכין הוריד לילדה את הגרביונים והרים את שמלתה. אחרי שתקף אותה, הציע לה הנאשם "ללכת למקום אחר", אלא שאז חזר לרחוב הראשי ונמלט מהזירה.
אביה של הילדה שם לב כי בתו מתעכבת יתר על המידה בדרכה מהמכולת לבית. האב יצא לחפש את הילדה, והבחין בה בוכה ומבולבלת. הילדה סיפרה לאביה על התקיפה וזמן קצר לאחר מכן הגישו ההורים תלונה במשטרה.
החוקרים איתרו כמה מצלמות אבטחה וחלקים מהתיעוד הופצו ליחידת צור של שירות בתי הסוהר שאמונה על ביקורת מפוקחי מין. ביחידה זיהו מיד כי מדובר בפדופיל שתקף כאמור לפני כמה שנים ילדה בת 6 במרכז הארץ. סמוכין ריצה מאסר בגין התקיפה הקודמת מ-2013 עד 2017. עם זאת, בחקירה התברר כי הפיקוח עליו הופסק לפני התקיפה הנוכחית. הנאשם הכחיש את המיוחס לו. הראיות נגדו כללו אף עדות של אשתו שזיהתה אותו בתיעוד ממצלמות האבטחה.
1 צפייה בגלריה
תיעוד מהרגעים בהם הפדופיל קרא לילדה להגיע לרחוב הצדדי ובורח לאחר מכן
תיעוד מהרגעים בהם הפדופיל קרא לילדה להגיע לרחוב הצדדי ובורח לאחר מכן
הנאשם והילדה
רב-סמל מתקדם דנה אשכנזי, חוקרת עבירות במשפחה ומין מתחנת לב הבירה, סיפרה: "מדובר בעבירות חמורות של ניצול תמימות של ילדים שהולכים ברחוב. הנאשם הוביל את הילדה לשביל צדדי, מרוחק מעוברי אורח, וביצע את המעשים הקשים. שיתוף פעולה עם יחידת צור הוביל למעצרו של הנאשם עד שאותר על-ידי בלשי התחנה".
אשכנזי אמרה עוד: "אני קוראת לציבור ולהורים לילדים קטנים להדגיש בפני ילדיהם את החשיבות שלא להתקרב לאנשים זרים ולא להתפתות להצעות של אנשים זרים. אני קוראת להורים לילדים שנפגעו לסור לתחנת המשטרה. בשנים האחרונות יש מודעות והבנה במגזר החרדי לפעול נגד אותם עבריינים ולהתלונן על מנת שמשטרת ישראל תדע לטפל במהירות בעבריינים אלו".