2 צפייה בגלריה
פוסטר לסוכה עם ציור של הדר גולדין
פוסטר לסוכה עם ציור של הדר גולדין
"לא משאירים לוחמים מאחור". הציור שצייר הדר גולדין כתלמיד
(צילום: יאיר ימיני)
תלמידי בית הספר התיכון המדעי-טכנולוגי אמי"ת כפר בתיה ברעננה, שבו למד סגן הדר גולדין, יזמו הפקת פוסטר לתלייה לסוכה עם ציור שצייר גולדין בימיו כתלמיד בבית הספר. את הפוסטר הם הפיצו במאות עותקים בכל הארץ, וגם העניקו אותו בתחילת השבוע לאביו של הדר, שמחה גולדין, כמחווה מיוחדת.
מטרת היוזמה, מסבירים בבית הספר, היא לזכור את חללי צה"ל ואת הנעדרים גם בחג. במהלך השנים מקפידים תלמידי התיכון והמורים בבית הספר להשתתף במיזמי הנצחה שונים.
2 צפייה בגלריה
שמחה גולדין מקבל את הפוסטר מתלמידי בית הספר אמית רעננה לכבוד סוכות בו למד הדר גולדין
שמחה גולדין מקבל את הפוסטר מתלמידי בית הספר אמית רעננה לכבוד סוכות בו למד הדר גולדין
התלמיד אורי קולמן מעניק את הפוסטר לשמחה גולדין
(צילום: בית הספר התיכון המדעי-טכנולוגי אמי"ת כפר בתיה ברעננה)
על הציור שצייר גולדין, בוגר בית הספר, ובו נראה נוף הנגב - הוסיפו התלמידים את הכיתוב "כי אליך נפשי תערוג" - מתוך הפיוט "שיר הכבוד (אנעים זמירות)" שנכתב לפני כ-900 שנה.
הדר גולדיןהדר גולדין
אורי קולמן, אחד מתלמידי בית הספר, הגיע לבית משפחת גולדין והעניק להם את הפוסטר לתלייה בסוכתם. קולמן אמר לשמחה גולדין כי המורשת של הדר ממשיכה בבית הספר שבו למד, וכי התלמידים מבקשים להשתתף במאבק להשבתו מרצועת עזה.
שמחה גולדין אמר לתלמידים: "כל מי שזוכר ומזכיר לממשלה את התביעה המוסרית להשיב את הבנים מסייע במאבק, ולא נעצור עד להשבת חיילינו הביתה".
הרב איתמר חייקין, שהיה המחנך של הדר גולדין בבית הספר, אמר כי אחד הערכים לאורם הוא מחנך את תלמידיו הוא ערך הערבות ההדדית. "לא משאירים לוחמים מאחור", אמר. "כבר שבע שנים עברו מאז הסתיים מבצע צוק איתן וערך זה עדיין לא מומש. אנחנו נמשיך ונעמוד על משמר הערכים שלנו עד שהמדינה שההנהגה שלנו תמלא את חובתה המוסרית".
פורסם לראשונה: 18:32, 20.09.21