הנהג שנהרג בצהריים (שבת) מפגיעת רסיס רקטת חיזבאללה בכביש 22 סמוך לעכו הוא אלכסיי פופוב (50), תושב קריית חיים. הוא נפגע באורח אנוש בפלג גופו העליון בעוד חברו שהיה איתו במכונית נפצע באורח קל בלבד. שעות לאחר מכן הגיעו שוטרים מתחנת זבולון אל ביתו ועדכנו את אשתו.
תיעוד מזירת הנפילה בעכו
(צילום: שרון צור)

1 צפייה בגלריה
אלכסיי פופוב ז"ל נהרג מפגיעת רקטה בעכו, תיעוד מזירת הנפילה בעכו
אלכסיי פופוב ז"ל נהרג מפגיעת רקטה בעכו, תיעוד מזירת הנפילה בעכו
אלכסיי פופוב וזירת הנפילה
(צילום: שרון צור)
לפופוב אין משפחה נוספת בישראל וחברה של בני הזוג סיפרה כי שני ילדיו מתגוררים באוקראינה. שכנים ששוחחו עם ynet סיפרו שהוא נסע לעשות לקניות ונהרג בדרכו חזרה הביתה.
"שמעתי צעקות ובכי מהבית שלהם בקומה מעליי והתברר לי שהודיעו לאשתו על מותו", סיפרה מריה, דיירת בבניין. "הם גרים בבניין שלוש שנים והם היו זוג נהדר, אוהב, תמיד הלכו ביחד. לפני חודש היא נסעה לאוקראינה כדי להיות עם הנכד שנולד לה והוא נורא התגעגע אליה וחיכה שתחזור".
מותו של פופוב נקבע במקום הפגיעה. חובש מד"א אלכס מוצקין סיפר: "הגענו לזירה וראינו רכב שעמד בצד הכביש ונפגע מרסיסים רבים. השמשות היו מנופצות והיה הרס בחנויות מסביב".
לדבריו, החבר של המנוח סיפר שבזמן שנשמעה האזעקה הם עצרו בצד והפיצוץ אירע לפני שפופוב הספיק לצאת מהרכב: "הנוסע התכופף ושם את הראש בין הברכיים. הוא יצא מהרכב כשהוא בהכרה מלאה וסובל משריטה מרסיס סמוך לאוזן. הנהג נפצע אנושות בפלג גופו העליון ולאחר זמן קצר קבענו את מותו".