"אני לא מאמינה לשום מילה שהוא אומר. מבחינתי כל מה שהוא אומר זה נטו הצגה שעורכת הדין שלו אמרה לו לעשות". כך הגיבה הבוקר (שני) דריה, בתו של יורי וולקוב שנרצח במעבר חצייה בחולון, אחרי שדווח כי החשוד במעשה עדי מזרחי הודה במיוחס לו ואף ביקש למסור שהוא מבקש סליחה מקרוביו של הקורבן. "הוא רצח בן אדם בדם קר", אמרה הבת בריאיון ל-ynet radio. האלמנה לנה אמרה: "אני לא מקבלת את הסליחה שלו, אני לא אשכח את העיניים שלו".
מזרחי, שלפי החשד דקר למוות את וולקוב ביום רביעי שעבר, נשבר במוצאי שבת בחקירתו ואמר שהוא מצטער על מעשיו. "שמעתי מוזיקה בקסדה ופתאום ראיתי את האישה מרימה את הסלולר ומצלמת אותי", אמר מזרחי בחקירתו במשטרה. "צעקתי לה 'תמחקי את מה שצילמת'. נבהלתי בעיקר מזה שהיא צילמה שיפורים ושדרוגים שעשיתי על ה-TMAX (הקטנוע של החשוד ברצח)".
מזרחי סיפר כי בהמשך הגיע וולקוב. "פתאום הגיע הגבר, נבהלתי וקרה מה שקרה. נתתי לו את המכה ועזבתי את המקום. רק כשהגעתי הביתה הבנתי שהוא מת, ואז התחלתי לעשות שיחות לחברים שלי". כדי לטשטש ראיות פנה מזרחי לחבר, בן למשפחת פשע, על מנת שיעלים את הקטנוע. לחוקרים הוא אמר: "לא התכוונתי לרצוח". הטלפון הנייד של מזרחי והכלי שעמו רצח לפי החשד את וולקוב טרם נמצאו.
1 צפייה בגלריה
יורי וולקוב ועדי מזרחי
יורי וולקוב ועדי מזרחי
הנרצח וולקוב והחשוד ברצח מזרחי
(מתוך פייסבוק)
"אנחנו מצפים ומקווים שייכנס לכלא עד סוף שארית חייו" - דבריה של דריה בתו של יורי וולקוב ז''ל לאחר שעדי מזרחי הודה ברצח

"אם הוא היה כל כך מתחרט ו'רוצח בטעות' כמו שהוא טוען, הוא לא היה מעלים כל כך הרבה פרטים. לא היה מנסה להעלים את הקטנוע, לא היה מנסה להעלים את כל ההתכתבויות שלו ואת כלי הרצח", אמרה הבוקר הבת דריה. "הוא אמר לאמא שלי בגישה של איום 'תמחקי את התמונות'. אבא שלי ראה את כל הסיטואציה מהצד והתקרב כדי להגן על אמא שלי. הוא אפילו לא הרים יד, הוא אמר לו 'הכול בסדר, תמשיך ללכת'".
ומה את מרגישה כשאת שומעת שהוא נשבר בחקירה וסוף סוף הודה ברצח? "מעט שמחה שהוא סוף סוף הודה, כי הוא באמת אשם. אני יודעת איך עובדת מערכת המשפט, ואני יודעת איך עובדים עורכי הדין וזאת שאמרה לו איך להתנהג, איך לדבר ואיך לפנות לקהל כדי שירחמו עליו. אנחנו רוצים להודות לכל מי שעזר לנו, אין לנו מילים לתאר את העזרה שקיבלנו ממדינת ישראל".
מזרחי, עבריין מוכר למשטרה, נעצר ביום חמישי שעבר על ידי בלשי היחידה המרכזית של מחוז תל אביב, אחרי המתנה במשך כמה שעות מחוץ לבית שבו שהה ברחוב יוטבתה בחולון. עמו נעצרו חשודים בסיוע. הבלשים הותקפו על ידי כלב שנשך שניים מהם ופצע אותם באורח קל עד בינוני. בעקבות כך נאלצו השוטרים לירות בכלב ולהרוג אותו. בתיעוד מהזירה נשמע אחד העצורים צועק "לא" אחרי הירי בכלב, שממנו נפגעה באורח קל אישה שנכחה במקום.