אלפים השתתפו הבוקר (ראשון) בהלווייתם של אוסיד, ג'ומאנה וג'וליא עאמר, הורים ובתם התינוקת מכפר קאסם שנהרגו אתמול בתאונת דרכים בסיני.
הלווייתם של שלושת בני המשפחה, הבוקר

ההלוויה התקיימה מיד אחרי תפילת חג הקורבן, והשתתפו בה גם נאג'י וקנאן עמאר - שני ילדים נוספים של בני הזוג, שהיו ברכב ונפצעו בתאונה באורח בינוני-קשה. נאג'י סיפר: "קשה לנו לחזור הביתה בלי אמא, אבא ואחותנו. רצינו להתעורר ולשמוע שהם בחיים, אבל לצערי איבדנו אותם. אני רוצה לשמור על האחים שלי, מרגיש אחריות גדולה".
עבד סרסור, תושב כפר קאסם, הוסיף: "היום החג שלנו עצוב מאוד, כולם מרגישים כאב עמוק. אין חשק לעשות שום דבר אחרי האסון המזעזע, כולנו מרגישים שאיבדנו בני משפחה".
3 צפייה בגלריה
הלווייתם של אוסיד וג'אמה עאמר ובתם ג'וליא שנהרגו בתאונת דרכים בסיני, מצרים
הלווייתם של אוסיד וג'אמה עאמר ובתם ג'וליא שנהרגו בתאונת דרכים בסיני, מצרים
אחד מילדי המשפחה שנפצע בתאונה
3 צפייה בגלריה
אוסיד וג'ומאנה עאמר
אוסיד וג'ומאנה עאמר
אוסיד, ג'ומאנה והבת התינוקת
3 צפייה בגלריה
תאונת דרכים בטאבה
תאונת דרכים בטאבה
זירת התאונה
ראמי, קרוב משפחה של השלושה שנהרגו סיפר כי הם "יצאו בשישי בחצות לנופש בשארם א-שייח' לקראת חג הקורבן, ונכנסו לסיני דרך מעבר טאבה עם הרכב שלהם. הרכב התנגש בעמוד חשמל מסיבה שאנחנו לא יודעים, הם נהרגו במקום וילדים נוספים שלהם שהיו ברכב נפצעו. פינו את הילדים הפצועים לבית חולים בשארם ובערב מסוק ישראלי פינה אותם לנתב"ג ומשם הם הגיעו עם אמבולנסים לבית החולים בילינסון. זה אסון מאוד כבד. לפחות הילדים חזרו חיים. הם איבדו הורים ואחות קטנה".
הוא ציין: "להורים שנהרגו היה אולם אירועים לחתונות בכפר קאסם. הם היו אנשים מאוד טובים שהקימו משפחה, ונולדו להם ארבעה ילדים. הם אהבו לצאת לחופש בשארם והכירו את הדרך. זה אסון נורא ואבל כבד".