ארין תגר, פרמדיקית מזירת הרצח בחולון

גל הרציחות נמשך: גבר כבן 50 נדקר אמש (שלישי) למוות ברחוב קדושי קהיר בחולון. הרקע לדקירה הוא פלילי, וזה הרצח השלישי שאירע בעיר בשבוע האחרון. בנצרת, סאהר נתפי בן ה-25 נורה למוות ברכבו הלילה ליד אשתו ובתו. המשטרה חוקרת את נסיבות שני האירועים. מתחילת השנה נרצחו 66 בני אדם בחברה הערבית.
מהמשטרה נמסר כי הרקע לרצח בנצרת הוא סכסוך בין משפחות. בנוסף לצעיר שנרצח, אשתו ובתו שהיו עמו ברכב נפצעו באורח קל עד בינוני. שוטרים שהגיעו לזירה החלו בסריקות אחר חשודים בירי.
ממד"א נמסר כי חובשים ופרמדיקים של הארגון העניקו לקורבן מחולון טיפול רפואי ולאחר מכן פינו את האיש, שמצבו הוגדר אנוש, לבית החולים וולפסון בעיר תוך כדי פעולות החייאה. בבית החולים נקבע מותו. פרמדיקית מד"א, ארין תגר, סיפרה: "כשהגענו לפארק ראינו גבר שוכב מחוסר הכרה עם פציעות חודרות בפלג גופו התחתון. הוא היה ללא נשימה וללא דופק".
2 צפייה בגלריה
כוחות מד"א בתאונת הדרכים בחולון, הלילה
כוחות מד"א בתאונת הדרכים בחולון, הלילה
חולון. ארכיון
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
2 צפייה בגלריה
זירת הרצח בנצרת
זירת הרצח בנצרת
הזירה בנצרת
כאמור, מדובר במקרה הרצח השלישי בחולון מאז יום רביעי בשבוע שעבר. ביום שישי נדקר למוות בחולון צעיר בן 22, גם כן על רקע פלילי. גם המקרה הזה אירע ברחוב קדושי קהיר בעיר.
יומיים קודם לכן נרצח ליאור גרינברג בן 48 בחולון, בעת שהיה בכניסה לבניין ברחוב נעמי שמר בעיר. בתיעוד הרצח שנתפס במצלמות אבטחה, ניתן לראות כי גרינברג הספיק להסתובב לעבר אחד המתנקשים ולהביט בו - ואז נורו לעברו כמה כדורים מאקדח. בהמשך הגיח מתנקש אחר, שווידא הריגה בגרינברג שכבר שכב על הרצפה. גם הרקע לרצח הזה הוא פלילי.
פורסם לראשונה: 23:44, 02.05.23