גבר בן 54 משכונת קריית יובל בירושלים נעצר הלילה (בין ראשון לשני) בחשד שתקף את בת זוגו וגרם לה לחבלות חמורות. האישה מאושפזת כעת בבית החולים הדסה עין כרם כשהיא מורדמת ומונשמת. בית משפט השלום בירושלים האריך את מעצרו של הגבר עד ליום רביעי.
1 צפייה בגלריה
אילוסטרציה אזיקים אזוק עצור מעצר
אילוסטרציה אזיקים אזוק עצור מעצר
השכנים שמעו את הגבר צועק: "הפעם זה לא יעזור לך"
(צילום: shutterstock)
נציג המשטרה אמר הבוקר בדיון הארכת המעצר בבית המשפט כי שכנה שמעה צעקות מהדירה של בני הזוג. היא שמעה גם חפצים נזרקים ואת הגבר, אדם בשם מרדכי בן לולו, צועק "הפעם זה לא יעזור לך" - ובכי של האישה. שוטרים שהגיעו למקום דפקו בדלת, לאחר מכן פרצו לדירה ולא מצאו אף אדם שם.
לאחר כמה דקות הגיע החשוד ובת זוגו למקום, והם טענו כי היה ביניהם "ריב קטן". לאחר מספר שעות נפתחה קריאה נוספת במשטרה. כעת דווח על אישה "חצי-עירומה", שעל גופה נמצאו סימני אלימות קשים. שכנים שהיו במקום אמרו למשטרה כי החשוד הכה אותה באגרופים. בדירה התגלו גם כתמי דם וכשאחד השוטרים נכנס לתוכה, החשוד נגח בשוטר.
סניגורו של החשוד עורך הדין ארז בר צבי טען בדיון כי "מדובר בתוצאות חמורות, אך תוצאות חמורות לא מצדיקות מעצר לצרכים חקירה". האישה מאושפזת כאמור בבית החולים כשהיא מונשמת ומורדמת. מעצרו של בן לולו הוארך עד ליום רביעי.
במקרה שאישה בסביבתכם נמצאת במערכת יחסים אלימה, הפנו אותה או התקשרו בעצמכם לקו החירום של משרד הרווחה בטלפון 118 או 077-9208560. המוקד מאויש במשך 24 שעות ביממה ומעניק שירות בעברית, ערבית, רוסית ואמהרית.