פיצוצים עזים הרעידו הלילה (בין שישי לשבת) את העיר עדן, השוכנת בדרום תימן. לפי גורמים ביטחוניים שצוטטו בתקשורת הערבית, הפיצוץ אירע בתחנת גז בעיר, וגרם לשריפה גדולה. בתקרית, כך לפי דיווחים בתימן, נהרגו לפחות חמישה בני אדם ונפצעו 13 אחרים.
תיעוד הפיצוץ בעיר עדן 

לפי הדיווחים, הפיצוץ אירע באחד הרחובות העמוסים בעיר, והשריפה הגדולה שפרצה התפשטה למכלי גז סמוכים ולכמה חנויות באזור. ברשתות החברתיות הופצו סרטונים ממקום התקרית, שבהם תועדו אנשים נמלטים לאחר פיצוץ עז, ושריפה גדולה שהתלקחה בעקבותיו.
צוותי חילוץ מקומיים הגיעו לזירת התקרית כדי להעניק טיפול רפואי לפצועים. לפי שעה לא ידוע ממה נגרם הפיצוץ, והרשויות המקומיות מסרו כי הן חוקרות את נסיבות האירוע.
2 צפייה בגלריה
פיצוץ בעיר עדן בדרום תימן
פיצוץ בעיר עדן בדרום תימן
השריפה שפרצה בעקבות הפיצוץ, הלילה
התקרית מצטרפת לרצף אסונות שפקדו את תימן לאחרונה. בשבועות האחרונים ירדו גשמים עזים בכמה אזורים, הסובלים משיטפונות קשים. עשרות נהרגו בשיטפונות, שגרמו לנזק אדיר לרכוש.
תימן היא מדינה ענייה מאוד, חסרת תשתיות מסודרות. גם לפני השיטפונות שפקדו אותה היא הייתה במצב כלכלי וחברתי קשה במיוחד. אזורים רבים במדינה נמצאים בשליטת המורדים החות'ים הנתמכים על ידי איראן, ובהם העוני, הרעב והמחלות קשים עוד יותר.
השיטפונות החריפו את התפשטות מגפת הכולרה, הנגרמת ממים או מזון מזוהמים. הכולרה החלה להתפשט באזורים בשליטת החות'ים עוד הרבה לפני השיטפונות. מחסור חמור במים, מתקני בריאות רעועים, ושיעור גבוה של תת תזונה תרמו לעלייה במקרים שהתגלו במדינה מסוף השנה שעברה.
בשבועות האחרונים דווח כי השיטפונות החמירו בעיה נוספת שיצרו החות'ים: המורדים פיזרו מוקשים באזורים שונים במדינה, המסכנים את התושבים גם בשגרה. כעת, עם תחילת השיטפונות, המוקשים הפכו לבעיה חמורה עוד יותר, שכן המכלים הממולאים חומר נפץ נסחפים לכל עבר.