זירת ניסיון החיסול בכביש 6, הלילה

משטרת מרחב השפלה ממשיכה במצוד אחר החשודים בניסיון החיסול הלילה (בין שני לשלישי) בכביש 6, שתקפו, דקרו וירו בשני הנוסעים בלמבורגיני. גורם בכיר, שמנהל את החקירה, אמר כי זהות המתנקשים שירו בשני תושבי מזרח ירושלים ככל הנראה ידועה למשטרה - והיא מנהלת אחריהם מצוד.
האירוע תועד במצלמות הכביש והמשטרה מחזיקה בצילומים שמתעדים את התקיפה, וכן את הרכבים והאופנוע שנמלטו מהזירה. נוסעי הרכב היוקרתי, גם הם מוכרים למשטרה, הגיעו בנסיעה מכיוון צפון הארץ, כנראה בדרכם חזרה הביתה. במשטרה קובעים כבר עכשיו בוודאות: "הם היו יעד לחיסול".
"ארבו להם בנסיעה על כביש 6 ובחרו לחסום את דרכם במנהרה ואז להוציא אל הפועל את תוכנית ההתנקשות. עדיין לא ברור למה לא ירו מיד בפצועים, אלא קודם תקפו ודקרו אותם ורק אחרי כמה דקות הגיע לזירה אופנוען וירה בהם". הגורם הבכיר ציין כי המתנקשים "עשו את המעשים ללא שום היסוס וממש עצרו את התנועה בכביש 6". לדבריו, תחילה תקפו ודקרו את השניים ואז חזרו לזירה אחרי כמה דקות וירו בהם מטווח קצר תוך כדי שחובשים מטפלים בהם.

2 צפייה בגלריה
חדש לניסיון חיסול בכביש 6 ליד מחלף בן שמן
חדש לניסיון חיסול בכביש 6 ליד מחלף בן שמן
רכב היוקרה בו נסעו השניים. "הם היו יעד לחיסול"
2 צפייה בגלריה
חדש לניסיון חיסול בכביש 6 ליד מחלף בן שמן
חדש לניסיון חיסול בכביש 6 ליד מחלף בן שמן
זהות המתנקשים ככל הנראה ידועה למשטרה. "נגיע אליהם בשעות הקרובות"
היום אחרי חצות החלו להגיע דיווחים למוקד 100 של המשטרה מנהגי רכב שנתקעו בכביש 6, שהיה חסום באמצע הכביש, במנהרה שליד בן שמן, מכיוון צפון לדרום. לדברי הגורם, תחילה אנשים שדיווחו חשבו שמדובר ב"עוד אירוע של אלימות על הכביש". ניידות המשטרה מיהרו להגיע למנהרה החסומה. לדבריו, "הנוסעים התחילו להבין שלא מדובר באלימות אקראית בכביש, אלא במשהו מתוכנן יותר".
בשלב הזה שני נוסעי רכב היוקרה קיבלו טיפול רפואי מאנשים שהיו בזירה, בהם בעל אמבולנס שבמקרה עבר במקום. הגורם סיפר ל-ynet: "כמה דקות אחר כך, תוך כדי שמטפלים בפצועים, חוזר אדם רכוב על אופנוע ויורה מקרוב בפצועים. בנס לא נפגעו האזרחים הטובים שהגישו סיוע לפצועים".
שני הפצועים פונו על ידי מד"א לבתי החולים בילינסון בפתח תקווה ושיבא בתל השומר במצב קשה מאוד, והם מורדמים ומונשמים. במשטרה כאמור מתקיים מצוד אחר החשודים: "אנחנו במצוד אחרי המתנקשים. אני מאמין שנגיע אליהם בשעות הקרובות". לפי המשטרה, הלמבורגיני שבו נסעו השניים הובא לארץ בייבוא אישי, והוא רשום על שמו של אדם ממרכז הארץ. לפי הרישומים, הרכב עדיין לא שוחרר מהמכס ואמור להיות במחסנים.
"אנחנו יודעים כי שני הפצועים נסעו ברכבם, למרות שהוא לא על שמם ברשות מלאה, והם לא גנבו או לקחו אותו בכוח. כרגע זה פחות מעניין אותנו במשטרה, שאלת הבעלות על הרכב, אנחנו יותר ממוקדים במצוד אחרי המתנקשים שלא היססו לחסום כביש 6, אחד הכבישים המהירים במדינה, ולעיני נהגים שנתקעו במחסום ניסו לחסל את השניים תוך כדי שמטפלים בהם אנשי רפואה".