מורה בבית ספר בצפון יצא מרצונו לפני כמה ימים לחופשה בת שבועיים, לאחר שתועד כשהוא מבצע בעצמו מעשה מגונה כשהוא משוחח עם אישה באפליקציה בטלפון שלו. ביישוב חושדים שהאישה שייכת לכנופייה ששמה למטרה ללכוד אנשים בסיטואציות מיניות, לתעד אותם ולסחוט אותם כלכלית. המורה הגיש תלונה במשטרת מגדל העמק, וטען כי "מדובר בסרטון מפוברק שמטרתו סחיטה ואיומים".
1 צפייה בגלריה
תושבים המכירים את המורה אמרו שהם "מאמינים שהסרטון לא אמיתי". אילוסטרציה
תושבים המכירים את המורה אמרו שהם "מאמינים שהסרטון לא אמיתי". אילוסטרציה
תושבים המכירים את המורה אמרו שהם "מאמינים שהסרטון לא אמיתי". אילוסטרציה
(צילום: shatterstok)
רבים מהתלמידים והוריהם כעסו ואיימו שלא יגיעו לבית הספר אם החשד לא ייבדק. אחרים נתלו בהכחשה הנחרצת של המורה, וטענו כי "התמונה תתברר בהמשך". בהודעה שנשלחה לתלמידים מטעם ראש המועצה המקומית, מנהל בית הספר וראש ועד ההורים, נכתב כי קיימו ישיבה משותפת עם המורה.
עוד נכתב כי "דברי המורה נשמעו, והחלטנו לגנות את האירוע ואת הסרטון שהופץ. איננו מקבלים מעשה כזה בדת או במנהגים שלנו. לבקשת המורה ולטובת התלמידים, הוא יצא לחופשה בת שבועיים כדי להתמסר לבדיקת הנושא ולהוכיח את חפותו מהמיוחס לו. נקיים ישיבה נוספת לאחר מכן כדי לסקור את האירוע ולהגיע לפתרון".
תלמיד בבית הספר אמר ל-ynet כי "מדובר במורה מעולה, לא ציפינו לראות סרטון קשה כזה מופץ. אני מקווה שמדובר בסרטון לא אמיתי". תלמיד נוסף אמר כי "כולנו מופתעים מהמורה המוכשר. כעסתי מאוד אחרי שראיתי את הסרטון, לא רציתי להגיע לבית הספר. נחכה לתוצאות הבדיקה".
תלמידים אחרים התבטאו באופן חריף יותר: "אם הסרטון אמיתי, המורה טעה טעות חמורה ואי אפשר ללמוד איתו. אי אפשר להסתכל בכיתה על מורה שעשה מעשה מגונה כזה".
תושבים המכירים את המורה אמרו שהם "מאמינים שהסרטון לא אמיתי. יש אנשים שרוצים להכפיש את שמו הטוב. תלמידים התקשרו אליו והזדהו איתו. כולנו מקווים שהאמת תצא לאור ומאמינים שהמורה יחזור לתפקידו".
מרשת טומשין האחראית על בית הספר לא נמסרה תגובה.