ראש הממשלה ורעייתו בשיחה עם חגית ריין: "רבים בעם ישראל איתך"
(צילום: רועי אברהם, לע״מ)

ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה קיימו אתמול (רביעי) שיחת טלפון עם חגית ריין, ששכלה את בנה רב-סרן בניה ריין לפני כ-17 שנה בלבנון. בפתח השיחה אמר נתניהו לאם השכולה כי "התרגשנו לשמוע את דברייך על המאבק בסרבנות", והדגיש: "רבים בעם ישראל איתך".
באזכרתו האחרונה של בנה קראה חגית לאחדות בעם, ואף יצאה נגד הסרבנות בצה"ל וההודעות על הפסקת ההתנדבות למילואים. בשיחה עם בני הזוג נתניהו, שנופשים כעת במושב נווה אטי"ב שבמורדות החרמון, אמרה כי "גם אם לא מסכימים בדעות כולנו אחים". היא הוסיפה כי "יש לנו אויב משותף בחוץ - לא בפנים. דיברתי מדם ליבי, זה בדמנו ובנפשנו".
1 צפייה בגלריה
בנימין ושרה נתניהו משוחחים בטלפון עם האם השכולה חגית ריין
בנימין ושרה נתניהו משוחחים בטלפון עם האם השכולה חגית ריין
בנימין ושרה נתניהו משוחחים עם חגית ריין
(צילום: רועי אברהם, לע״מ)
רס"ן בניה ריין וחבריו לטנק נפלו ביום האחרון של מלחמת לבנון השנייה, לאחר הכרזת הפסקת האש. בשעה שניסה לחלץ פצועים חטף הטנק פגיעה ישירה בשטח לבנון, וארבעת החיילים שהיו בו נהרגו. "בניה וחבריו נמצאים ליד כיסא הכבוד, והם יכולים לבקש מהקב"ה שיחזור להיות פה שקט ושכולנו נמשיך להיות כאחים", אמרה חגית לבני הזוג והודתה להם על השיחה.
בתום השיחה פנתה שרה לחגית: "את מאוד מרגשת אותנו. אני מסכימה עם כל מילה שלך, ואני חושבת שבניה בטוח גאה באמא שלו כמו שאת בטוח גאה בו". נתניהו הוסיף כי "זה המאבק על קיום המדינה שלנו. אנחנו רוצים להגיד לך - תמשיכי, זה חשוב לכולנו, חשוב לעתיד של המדינה שלנו. מי כמוך יכולה לומר את הדברים האלה בעוצמה ומעומק הנשמה. את אישה מאוד אמיצה. היושר הפנימי ואומץ הלב שלך מול מסע של הכפשה ושקרים הם למופת. אנחנו תמיד זוכרים את בניה".