פרשת כדורגלן העבר המפורסם והחשד לעבירות מין: היום (ד') נחקר בתחנת המשטרה בגלילות פעם נוספת כוכב העבר המוכר, שתושבת אזור הצפון התלוננה שתקף אותה מינית לפני כמה שנים. בין השניים נערך עימות.
גורם המעורה בפרטים אמר כי "מדובר בתיק של גרסה מול גרסה. על פניו נראה כי התיק ייגנז". צו איסור פרסום מוטל על זהותו של כדורגלן העבר, על זהות האישה ועל פרטי החקירה.
עורכי הדין משה גלעד ורינת גלעד פרל, המייצגים את כדורגלן העבר, אמרו בתגובה: "מרשנו נחקר בתחנת המשטרה ומכיוון שיש איסור פרסום על פרטי החקירה לא נוכל לפרט יותר בשלב זה. כל שנגיד הוא שמדובר בעלילה כוזבת שלדעתנו התחזקה בעיני המשטרה".
האישה הגישה ביוזמתה בתחילת החודש שעבר תלונה בתחנת המשטרה בעפולה. חוקרי עבירות מין גבו ממנה עדות, והיא סיפרה בפירוט על כך שלפני כמה שנים הותקפה מינית על ידי כדורגלן העבר. כמה ימים לאחר שהגישה את התלונה, חזרה בה וביקשה לבטל אותה.
גורמים במשטרה אמרו בשיחה עם ynet כי האישה חששה שכוכב הכדורגל מקושר לשוטרים במחוז חוף במשטרה וסברה שהדבר עלול להשפיע על החקירה. רק לאחר שהובטח לה שהחקירה תתנהל במרכז הארץ היא חזרה בה מביטול התלונה.
בשיחה עם ynet מבבולגריה, שם שהה כדורגלן העבר עם בת זוגו על מנת לחגוג את יום הולדתה, אמר לאחר התלונה הראשונית שהגישה האישה: "אני על סף התקף לב. הבן שלי התקשר אליי וסיפר לי שקיבל עשרות טלפונים שאני כאילו חשוד בפרשיה חמורה כזו. אין לי מושג במה מדובר, לא הייתי מעורב מעולם בדבר כזה ובחיים לא הסתבכתי בדברים כאלו. זה שקר והכפשה".
אותו כדורגלן עבר נחשב לאחד מגדולי השחקנים בכדורגל הישראלי. הוא היה מהסמלים הגדולים של אחד המועדונים הבולטים בכדורגל הישראלי והופיע גם עשרות פעמים בנבחרת ישראל. לאחר מכן אף אימן קבוצות בליגה הבכירה.