המשטרה עצרה אתמול (שני) בערב תושב טבריה בשם דוד יאיר הראש בחשד שאנס ילדה בת 7 בגן סאקר בירושלים. לפי החשד, הראש (55) התבקש לאסוף את הילדה לאביה, שמכיר אותו, ומשבושש לחזור דיווח על כך האב למשטרה.
בהודעה שהופצה לתושבים בזמן החיפושים כתב האב כי בתו נעלמה ברחוב אריה לוין, וציין את פרטי הלבוש שלה. "מי שראה או שמע גבר שמבטיח לה מתנה וסוכריות, שלבש חליפה בצבע קרם, חבש כיפה גדולה ויש לו זקן, אנא התקשרו מיד להוריה ולמשטרה". האב הוסיף כי הבת עשויה להימצא באזור השוק ורחוב המלך ג'ורג', וחתם את הודעתו בבקשה להתפלל עבור הילדה.
1 צפייה בגלריה
דוד יאיר הראש
דוד יאיר הראש
המשטרה מחפשת קורבנות נוספים. החשוד דוד יאיר הראש
כעבור זמן מה אותרה הילדה בגן סאקר כשהיא לבד, ומבירור עם אביה עלה החשד שנאנסה ע"י החשוד. הראש נעצר כעבור זמן קצר והובא הבוקר לבית משפט השלום בבירה, שהאריך את מעצרו בשבוע ואישר לפרסם את תמונתו. סנגורו ביקש לאסור את הפצת זהותו, אך המשטרה התנגדה ובית המשפט התיר זאת על-מנת לאתר נפגעות נוספות שיגישו נגדו תלונה.
משיחות עם תושבים בשכונת נחלאות הסמוכה עולה כי הראש מוכר באזור ומסתובב בקרבת בית כנסת מוכר של קהילת חוזרים בתשובה. "אנחנו חרדות מהמחשבה שגר ליד ילדינו טורף", סיפרו אמהות בשכונה. "מפחיד לחשוב שאדם מסוגל לחטוף ולאנוס ילדה בת 7 במרכז העיר".
המשטרה פרסמה את תמונתו ופרטיו של הראש בניסיון לאתר קורבנות נוספים שלו, במידה וישנם. בכל חשד לפגיעה מינית על ידו, ניתן לפנות ולדווח בכל תחנת משטרה ברחבי הארץ, או לתחנת לב הבירה בירושלים בטלפון 02-5391550.