גבר בן 54, תושב נצרת בעל עסק לרכבי יוקרה, נורה למוות היום (שבת) בזמן נסיעה בעילוט שבגליל התחתון. הרקע לאירוע הינו פלילי, שוטרים הגיעו לזירה ופתחו בחקירה - שעות לאחר שאלמונים ירו לעבר מקום עבודתו של הקורבן.
זירת הרצח בעילוט

עדי ראייה שהיו בסמוך למקום הרצח סיפרו כי אלמונים הגיעו למקום, וירו לעבר הרכב עד שרצחו את הנהג. "הם ריססו את הרכב בקליעים ואז נמלטו. זה היה מפחיד, בנס לא היו עוד קורבנות כי היו עוד אנשים רבים באזור", סיפרו ל-ynet.
המשטרה מסרה כי פתחה בחקירה, וכי על-פי החשד הרקע הוא סכסוך בין משפחות עבריינים.
מתחילת השנה נרצחו 77 בני אדם בחברה הערבית, ותושב עילוט תיאר את התסכול בקרב ערביי ישראל מהיעדר הטיפול בתופעת האלימות והפשיעה, ביתר שאת מאז כניסתו של השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר לתפקידו לפני כשנה וחצי: "לצערי הפשיעה לא מפסיקה. המשטרה, השר בן גביר והממשלה נכשלו בתפקידם, ואין מי שיטפל באלימות. כולם מסתכלים מהצד". לדבריו, "הגיע הזמן להילחם בפשיעה, אחרת יהיו עוד מקרי רצח".
הדיווח במוקד 101 של מד"א במרחב גלבוע התקבל בשעה 17:33 על "גבר שנפצע באירוע אלימות בעילוט". חובשים ופרמדיקים של מד"א הגיעו למקום, אך לא נותר להם אלא לקבוע את מותו של הגבר במקום.
אתמול, מאזן חמאדה, תושב לוד כבן 60, נורה למוות לאחר שסיים את תפילת יום השישי במסגד בלוד. אותר רכב שרוף שעל-פי החשד שימש את המתנקשים, ובמשטרה מעריכים כי הרקע פלילי. במקרה אחר הותקף אדם ברחוב סולטאן סולימאן שבמזרח ירושלים, ומותו נקבע בבית החולים - לאחר שפונה אליו במצב אנוש. מהמשטרה נמסר כי נעצר חשוד בתקיפה, תושב מזרח ירושלים בן 46, ומעצרו הוארך עד ליום שני.